Gå til innhold

Oddvar's nye garasje

Recommended Posts

Røddesnes
Skrevet
21.5.2020 - 19.48, Rune90 skrev:

Flott garasje👌🏻 Hva brukte du når du vaska gulvet  før du malte?

Kjøpte med betongrens fra Epoxygrossisten til vask. Hadde noen små oljeflekker fra sakseløfteren ble satt inn, dette fjernet jeg med gassbrenner. 

• 3 months later...
Skrevet
18.9.2020 - 16.34, Mbe250 skrev:

Hva heter gråfargen du har brukt på veggene?

Den heter Matrix. Er en nøytral gråfarge.

• 4 months later...
Skrevet

Hei!

Strøken garasje. Hvilken farge er det på veggene?

Rune

Så svaret i innlegget over

• 1 month later...
Skrevet

Utrolig flott garasje du har der! 🙂

Kan jeg spørre hva totale utvendige / innvendige mål på garasjen din er, og hvor stor boden din i bakkant er?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg antakelig ender opp med en ganske så lik garasje selv.

• 3 weeks later...
Røddesnes
Skrevet
7.3.2021 - 9.04, golfmann skrev:

Utrolig flott garasje du har der! 🙂

Kan jeg spørre hva totale utvendige / innvendige mål på garasjen din er, og hvor stor boden din i bakkant er?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg antakelig ender opp med en ganske så lik garasje selv.

Hei, beklager litt sent svar.

Innvendig er garasjen 6,7m bred og 7,05m dyp. Yttervegger er 20cm (15+5).

Boden er 6,7x1,5m innvendig. Denne kunne med fordel vært 30-50cm dypere, men gir utrolig god plass for lagring.

Det blir aldri stort nok, men er veldig fornøyd. Grei plass å jobbe rundt bukken når det står bil på den, samtidig kan det stå en bil på siden.

• 4 months later...
  • 3 weeks later...
Røddesnes
Skrevet
30.7.2021 - 12.58, Knut J skrev:

Hei. Flott garasje. Har du farvekoden på den grå veggfarven? Hilsen Knut J

Takk for det. Veggfargen er Jotun Matrix 9913

• 2 weeks later...
Skrevet
23.8.2021 - 12.04, Trondb skrev:

Hei.

Du skriver " Hadde noen små oljeflekker fra sakseløfteren ble satt inn, dette fjernet jeg med gassbrenner."

Kan man "smelte" bort oljeflekker med gassbrenner?

Flekkene var små og ferske, så ble anbefalt å tørke de opp for så å brenne ut de siste oljerestene. Har ikke hatt noe slipp på epoxyen etterpå, så da regner jeg med det fungerte bra.

• 2 weeks later...
Skrevet

Wow for en moderne garasje! Det har jeg sjelden sett. Har du noen gang tenkt på mobile arbeidsstasjonen? Jeg synes faktisk det er ganske praktisk.

Skrevet (endret)
19 timer siden, BenteH skrev:

Wow for en moderne garasje! Det har jeg sjelden sett. Har du noen gang tenkt på mobile arbeidsstasjonen? Jeg synes faktisk det er ganske praktisk.

Takk for det.

Endret av Røddesnes
  • 7 months later...
Skrevet

Hei! Fin gråfarge på veggen, hva heter den? Skal akkurat til å male garasje selv. 

• 1 year later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...
Garasje Torgrim
Skrevet

Hei! For en nydelig garasje! Lov til å spørre om hva de fargevalgene heter? Gulv og vegger. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår