Jump to content
Sign in to follow this  
Tyggern

Porsche 911 1974 RSR full våtslip / kamikaze by TAS

Recommended Posts

Tyggern

Porsche 911 1974 RSR 3.9

6DED1BEB-4C38-4D45-B49A-2D4818E5DC58_zps

Da var tiden kommet igjen for å lage en liten S&S.

Denne gangen var det en ny oppbygget bil som jeg har fulgt hele veien.
Den trengte litt klargjøring etter lakkering da dette ikke hadde blitt gjort, mye på grunn av montering osv etter skallet hadde vert lakkert.

 

Så vi ble enige om å gå ca samme vei som med den 911 73 RSR som jeg tok i fjor  den kan dere se her : 911 RSR S&S

Men strekke strikken litt lenger å slipe noe mer også legge på coating for disse bilene skal også tåle bruk. 

Vi startet som vanlig med en ekstra nedvask selv om bilen var ren.. den har vert i lokale med verksted og det ville vise seg godt når vi fikk på carrotech

 

Jeg skriver litt med bilder igjennom her, det er lite "action" bilder her da nytt kamera er handlet og fjernkontroll ikke virket på dette så trenger nytt.
Dessverre er det også litt å lære seg for å få rett innstillinger i forhold til lys og har eksperimentert litt her.. så ikke alle bilder er like heldige..
Det får dere nesten bare leve med.

 

Grove trekk utstyr som er brukt:

-Rupes luft sliper

-Mirka og 3M slipepapir
-Rupes Bigfoot  21 MKii + kamikaze beast

-Rupen iBrid Nano

-Angelwax polisher

-Flexipads Ull og Microfiber

-Rupes gul pad til finnishing

-Kamikaze miyabi coating

-Masse arbeidslyst og timer :)

 

IMG_3958_zpsugl9c1uh.jpg

 

 

IMG_3959_zpswihbwhen.jpg

 

 

IMG_3974_zpsxszqwmyz.jpg

 

IMG_3975_zpsxkuuvmnp.jpg

 

 

 

IMG_3977_zpszzwgpjo2.jpg

 

 

 

IMG_3979_zpsjxj539ru.jpg

 

IMG_3983_zps6pa99eqh.jpg

 

IMG_3998_zpsapxwdyf3.jpg

 

 

 

 

IMG_4001_zpslaawlzxw.jpg

 

IMG_4002_zpsfbyu370j.jpg

 

IMG_4003_zpst3lekdf1.jpg

 

 

 

 

IMG_4005_zpshdsxuisi.jpg

 

 

IMG_4006_zpswsrphoxz.jpg

 

IMG_4008_zpswn1oachx.jpg

 

IMG_4009_zps9khirlso.jpg

 

IMG_4011_zpsypip4phd.jpg

 

IMG_4012_zps67phtupb.jpg

 

IMG_4014_zpsy5exsta8.jpg

 

 

 

IMG_4017_zpsevagjc25.jpg

 

IMG_4018_zpshowmkcuy.jpg

 

IMG_4019_zpsmxyk0egp.jpg

 

IMG_4021_zpstpuz4plw.jpg

 

IMG_4025_zpsbripk5c9.jpg

 

Startet med litt testing på taket og sliping med såkalt "film disc"  etterfulgt av foam disc.
Den første er faktisk til å slipe tørt med og fungerer ganske greit på slette flater med avsug. 
Uten dette blir det fort build up i papiret og du får grisehaler på grunn av rester eller klumper...
Det er slipet med 1200 - 1500 - 2000 - (3000 trizact)

 

IMG_4039_zpsorjkl269.jpg



 

IMG_4040_zpsagoqafya.jpg

 

IMG_4041_zps0mj9f9sz.jpg

 

 

Her vises steg 1-2 også 3-4 nærmest der etter rubbet.
Det viste seg greit å polere opp etter 2000 gritt, men det var langt raskere og bedre finnish om en tok et par pass med 3000 trizact papiret før en startet med polering

Alt på denne bilen er stort sett polert med Rupes Bigfoot 21 MKii  med Kamikaze bakplate.
Angelwax ressurection og flexipads ull og eller microfiber pads.

 

 

IMG_4042_zpsowtwnv5q.jpg

 

IMG_4043_zpsfw5joag7.jpg

 

IMG_4044_zps6xb35crd.jpg

 

 

 

Til Høyre er urørt lakk

 

IMG_4046_zpsowppkxwt.jpg

 

IMG_4048_zps8mofgyub.jpg


 

IMG_4103_zps7eq5otcl.jpg

 

Ikke så mange steder å måle lakken på denne, da stort sett hele bilen er en kombinasjon av carbon, kevlar og stål.

Men en liten antydning ville jeg jo få, men viste fra tidligere at denne hadde et ganske greit tykt lag med filler som hadde stått i over 1mnd før det ble slipet og lagt flere lag med grønn SS lakk..... (alltid like gøy med SS lakk og sliping... = mye klin)

 

IMG_4105_zpscpgmpkdq.jpg

 

IMG_4108_zps3okyr8y0.jpg

 

IMG_4109_zpssx8eqeva.jpg

 

 

IMG_4110_zpsvpvdnxys.jpg

 

 

IMG_4111_zpsmpawqaod.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4114_zpsxsnplmdu.jpg

 

 

IMG_4115_zpsicmhwmrc.jpg

 

 

IMG_4116_zpsjzugmpw6.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4119_zpslz3elb4a.jpg

 

Her kommer det masse bilder av tilstand og appelsin før sliping på resten av bilen startet.
Det var greit mye å ta tak i sammen med litt lakkstøv her og der...

 

En skal være litt obs på at både kevlar, carbon og tildels glassfiber "sveller" når det blir varmt og da kan underliggende struktur komme ganske greit frem
Det skal jeg vise i et bilde litt lenger ned i denne S&S. så ikke bli lurt, det kan ikke se/inspisere resultat før panelene har kjølt seg ned.

 

IMG_4050_zpswv5drchp.jpg

 

 

 

 

IMG_4056_zpspoikvckx.jpg

 

 

 

 

IMG_4059_zps54bzzjgt.jpg

 

IMG_4060_zpsfdjm9twf.jpg

 

IMG_4061_zpsjr2azxyw.jpg

 

IMG_4062_zpst5qy2kab.jpg

 

IMG_4063_zpsrof6izb1.jpg

 

IMG_4064_zpsx0ocp95c.jpg

 

IMG_4066_zps8kp3bx9k.jpg

 

IMG_4067_zpsf36wm6xu.jpg

 

 

IMG_4068_zpsg1idxqcj.jpg

 

 

IMG_4069_zpseycu7x7y.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4101_zpsnbl26or9.jpg

IMG_4121_zps4fb72fxm.jpg

 

 

IMG_4122_zpsarktzqat.jpg

 

 

IMG_4123_zps2xhqsos9.jpg

 

 

IMG_4124_zpseqlg5v6n.jpg

 

IMG_4125_zps7gfyf37j.jpg

 

Sliping og polerings 50/50

 

IMG_4130_zps8gdk6y1u.jpg

 

 

IMG_4140_zpszncxfnri.jpg

 

 

 

 

IMG_4143_zpspcve9rpi.jpg

 

 

IMG_4144_zpsnjnxkxks.jpg

 

IMG_4145_zpsqdaf2i7u.jpg

IMG_4146_zpsyfqs2q33.jpg

IMG_4147_zpsnr14awqd.jpg

IMG_4148_zps6whtcbn7.jpg

IMG_4149_zpsigksgvf7.jpg

 

 

IMG_4150_zps3ywhkf5s.jpg

 

IMG_4151_zpsxh4kjwy3.jpg

 

Her kommer det en masse arbeids bilder.
Lurer dere på noe er det enklere å spørre tenker jeg, så kanskje vi får en litt mer interaktiv tråd en bare en masse tekst.

Hvis dere ser teip biter på lakken så er dette steder som trenger etterbehandling i form at litt mer sliping som har vist seg etter polering.
Slik at det ikke går i glemmeboken etter inspeksjon av hvert panel.

 

 

IMG_4160_zpsbmzdchw1.jpg

 

IMG_4161_zpst1e1aniv.jpg

 

IMG_4162_zpszhuotech.jpg

 

IMG_4164_zpsczon2q4c.jpg

 

 

 

IMG_4166_zpsvqjmxfpb.jpg

 

 

IMG_4167_zpskt5nkiqp.jpg

 

 

IMG_4284_zps0pfkybgh.jpg

 

 

IMG_4285_zpsa6wudl1u.jpg

 

 

IMG_4286_zpsvq0ur37h.jpg

 

 

IMG_4287_zpsjjumraxf.jpg

 

 

IMG_4289_zpsxmhzetj4.jpg

 

 

IMG_4291_zpsug8ajwtv.jpg

 

 

IMG_4292_zpsxqrjiokh.jpg

 

 

IMG_4293_zpswwj6nlrx.jpg

 

IMG_4294_zpsm70zkakt.jpg

 

 

IMG_4295_zpso5igott8.jpg

 

 

IMG_4340_zpsanflvv2e.jpg

 

 

IMG_4341_zpswviv2uli.jpg

 

 

IMG_4342_zpsigxs8aup.jpg

 

IMG_4343_zpsb3kacmfc.jpg

 

 

IMG_4347_zpsxaynauin.jpg

 

IMG_4348_zpsigybnkve.jpg

 

IMG_4349_zpsaeh1rsfq.jpg

Noen ganger om en ikke har rett verktøy, får en lage det selv.
Pads er enkelt og raskt å tilpasse med en liten skalpell og noe roterende verktøy.

 

6433582A-5413-4DF7-BA8A-4CDC14F07FD6_zps

 

F123AA75-5961-4448-B98A-743E6002A15A_zps

 

 

IMG_4350_zpsor39n9sx.jpg

 

4B8D9063-7EF5-40CD-B3EB-BD04A10C1329_zps

 


A373197F-8293-42B1-81FE-9D408171E4E2_zps

 

 

1718F61B-BABF-4483-AA09-30D12ED1B449_zps

 

C969F68C-84AB-4BAA-8E08-2D8A00F02006_zps

 

 

http://i284.photobucket.com/albums/ll13/tyggern/911 RSR 1974/BD9B63EE-AA33-4D9E-BCB7-7BF5948FDE62_zps9lullnpw.jpg

 

 

 

 

IMG_4351_zpslqjocamj.jpg

 

 

IMG_4352_zpsw3luqrhr.jpg

 

 

 

IMG_4353_zpsackzesdg.jpg

 

 

 

IMG_4354_zpsw624tdmd.jpg

 

 

IMG_4355_zps3qoinsmi.jpg

 

 

IMG_4356_zpssjqvt9lo.jpg

 

 

 

IMG_4357_zpsxexhxkbp.jpg

 

 

IMG_4358_zpszfjir8li.jpg

 

 

 

IMG_4360_zpsonlywghu.jpg

 

 

IMG_4361_zps5bpot20b.jpg

IMG_4362_zpscsoawcav.jpg

 

 

IMG_4363_zps6pjyl84a.jpg

 

 

IMG_4364_zpswps56vct.jpg

 

IMG_4366_zpsntmcc923.jpg

 

IMG_4367_zpsyymvqwcb.jpg

 

 

IMG_4368_zpsyrapgirk.jpg

 

IMG_4369_zpstis3chqt.jpg

 

 

IMG_4370_zpszlfppvxr.jpg

 

 

IMG_4371_zpsafgltuaf.jpg

 

 

IMG_4372_zpsxiojwr7t.jpg

 

 

IMG_4373_zpsnvvecumm.jpg

 

Før jeg monterte tilbake litt deksler å slikt fikk disse en runde med litt gjenstående coating fra tidligere arbeid som også fungerer bra på plast.
Vasket grundig og sprøytet på for å komme til i alle sprekker og åpninger..

Ble nødt til å bra montere dette før det skulle komme en takstmann for å se på bilen slik at den kunne forsikres.
Dette ga meg også en fin anledning til å inspisere litt lakk før siste steget.
Ikke optimalt å gjøre slik, men noen ganger så rår en ikke over alle ting.
Vingen ble kjørt ferdig og lagt på Kamikaze coating før det ble montert..

 

 

 

IMG_4374_zpsyceo5euf.jpg

 

 

IMG_4375_zpspzfi29nj.jpg

 

 

IMG_4376_zpst69hyojk.jpg

 

 

IMG_4377_zpsfaenow2f.jpg

 

 

IMG_4378_zps8xfwcjh0.jpg

 

Vasket over de ny renoverte hjulene før montering tilbake på bilen

 

IMG_4379_zps4ghlplwd.jpg

 

 

IMG_4380_zpsknfv3ozv.jpg

Greit å ha dokumentert koblingskjema for saker og ting før det skal monteres igjen.
Her hadde jeg fasiten på telefon.

 

IMG_4381_zpsgm8tpdbf.jpg

 

 

 

 

IMG_4382_zpsseczw1gz.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4384_zpsl0hinlpt.jpg

 

 

IMG_4385_zpsoqcrkuqu.jpg

 

 

IMG_4386_zpsatenvppa.jpg

 

 

IMG_4387_zpsvokhy7u5.jpg

 

Var jo rett og slett nesten fint på bilder...
Men det var litt microswirls og haze igjen etter grov steget. Nesten ikke mulig å se ute i lyset heller men bilen ble klart mye blankere og klarere i grønnfargen etter fin steget som følger på bildene under her.

 

Dette ble kjørt med Gul Rupes pad og Angelwax redemption.

 

En rask sammenligning på før og etter... Nesten umulig å få helt likt lys forhold og vinkel her.. men gir i det minste et lett inntrykk
samme panel og ca samme vinkel... men noen uker i mellom disse bildene.. og noen timer arbeid..

 

IMG_4151_zpsxh4kjwy3.jpg

 

8151F014-0F0F-470E-B3E2-722FD8E853E5_zps

 

 

IMG_4390_zpsiokpnbvk.jpg

 

 

IMG_4392_zpse8f3ri9d.jpg

 

 

IMG_4393_zpsydnt4goq.jpg

 

 

 

IMG_4394_zps3ts5n3hj.jpg

 

 

IMG_4395_zpsvqp5bdwf.jpg

 

 

Her er dette jeg skrev om tidligere.
Dette er carbon og en kan tydelig se at vevingen kommer frem når det blir varmt.
Dette er ikke mer temperatur en at dette faktisk også vil komme frem om bilen står ute i solen over tid..

 

IMG_4396_zpsimo3q7uq.jpg

 

 

IMG_4397_zpsqyt19306.jpg

 

Siste runde med inspeksjon før en tar en siste tørk med silikonfjerner og legger coating.
Bør være ca godkjent klarthet dette...
Så godt det lar seg gjøre med en bil full av plast og carbon, kevlar... 

 

IMG_4398_zpsbp0qfhgo.jpg

 

 

IMG_4399_zps5chgwkgl.jpg

 

 

IMG_4401_zpsnaowirpy.jpg

 

 

IMG_4402_zpsksohxson.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4404_zpsbkguc8ym.jpg

 

 

IMG_4406_zpsb9kqytk4.jpg

 

 

IMG_4407_zpsmind1itz.jpg

 

 

 

 

IMG_4410_zpswrgoszxj.jpg

 

 

IMG_4411_zps4xtijczg.jpg

 

 

IMG_4412_zps1lxjjntb.jpg

 

 

IMG_4413_zpsc7icpg64.jpg

 

 

IMG_4414_zpsw7mwnqqj.jpg

 

 

IMG_4415_zpsl0qwjuyd.jpg

 

 

IMG_4416_zpszvjda3zd.jpg

 

 

IMG_4417_zpsdl0dytpf.jpg

 

 

IMG_4418_zpskq2kbmng.jpg

 

 

IMG_4419_zps4akrlesc.jpg

 

 

IMG_4420_zps09xnfmqn.jpg

 

 

IMG_4421_zps8cmxq83b.jpg

 

 

IMG_4422_zpsmulk25mo.jpg

 

 

 

 

 

IMG_4424_zpsbuj0rw0v.jpg

 

 

IMG_4425_zpssqqfqyuu.jpg

 

 

IMG_4426_zpsgs6lsxna.jpg

 

 

 

 

IMG_4429_zpsrrpf1gz5.jpg

 

 

IMG_4430_zpsn9pdfvcv.jpg

 

 

 

IMG_4432_zpsguxiggvn.jpg

 

 

IMG_4434_zpsfq9kxez3.jpg

 

 

IMG_4435_zps8z9uaslm.jpg


Litt beskyttelse av glass må til, så her ble det lagt som dere kan se i bildet.
CC platinum glass

 

IMG_4436_zpsvz8eryqh.jpg

 

 

IMG_4437_zpspr8sfxqm.jpg

 

 

IMG_4438_zps5seixcxa.jpg

 

 

Så litt random ferdig bilder....
Var tidlig på morgenen så litt lavt lys og ikke optimale forhold.... også kunne jeg jo lukket panseret ser jeg....

 

IMG_4439_zpsxrukezi4.jpg

 

 

IMG_4440_zpsafu2do0y.jpg

 

 

IMG_4441_zpsc5xlfo8i.jpg

 

 

IMG_4442_zpsnzmcoopa.jpg

 

 

IMG_4443_zps63ax4yyp.jpg

 

 

 

IMG_4444_zpsyvqokns1.jpg

 

 

IMG_4445_zpsnhog4nuh.jpg

 

 

IMG_4446_zpsrvbotkpi.jpg

 

 

 

IMG_4447_zps7au9bbjo.jpg

 

 

 

IMG_4450_zps9wx5rsr6.jpg

 

 

IMG_4452_zps1ycrfnnm.jpg

 

 

IMG_4453_zpshrqvg4hd.jpg

 

 

IMG_4454_zps9vhcrwu7.jpg

 

 

IMG_4455_zpstsaqjoca.jpg

 

 

IMG_4456_zpsr8hsiugv.jpg

 

 

IMG_4457_zpsacqsgaxb.jpg

 

 

IMG_4458_zps2exdtkxr.jpg

 

 

 

IMG_4459_zpsqlfpbbte.jpg

 

 

IMG_4460_zps5hx4izx2.jpg

 

 

IMG_4461_zpsozhiuepo.jpg

 

 

IMG_4462_zpsabintebw.jpg

 

 

IMG_4463_zpsi92svlvb.jpg

 

 

IMG_4464_zps1jt7hm6h.jpg

 

 

IMG_4465_zpsug7spfwv.jpg

 

 

IMG_4466_zpsizbebhxk.jpg

 

 

IMG_4467_zpschhe0amf.jpg

 

 

IMG_4468_zpsmidlbidl.jpg

 

 

 

 

IMG_4470_zps3zekclhj.jpg

 

 

BILDENE I DENNE TRÅDEN ER TATT AV TRÅDSTARTER OG TILLATES IKKE BRUKT AV ANDRE UTE TILLATELSE FRA UNDERTEGNEDE   

 

Takker så meget for titten.

Edited by Tyggern
  • Like 1
  • DCN Point 75

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arild

Wow... klarer bare å trykke grønn knapp en gang.

Sykt bra jobba!

 

Angelwax redemption løfter virkelig denne flere hakk på finsteg. Jeg prøvde hvit/hvit rupes først men synes at hvit rupes på aw redemption henta mye ekstra så knallfornøyd med redemption! 

Men hvorfor maxprotect på noe og kamikaze på lakken? Hvorfor ikke unc-r ? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyggern

Bare fordi jeg hadde en liten skvett med UNC-V1 igjen. og kun brukt på plast. ikke på noe annet.
Også skulle jeg legge myiabi på denne og ikke ISM (ISM kan også legges på plast) hadde jeg hatt ISM hadde jeg heller brukt denne.
Har lagt det nå på en annen Porsche som også det kanskje kommer S&S

Fordi bruker vennligheten på kamikaze er langt bedre. Mye mindre fare for skolder, langt enklere å buffe. ++++

  • DCN Point 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ØHN

Nydelig opprydding i diverse defekter. Dette er krevende arbeid som viser at du er meget dyktig! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
rogersolmyr

Fet bil og fet jobb. Grønn knapp er trykket hardt og lenge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyggern
20 timer siden, ØHN skrev:

Nydelig opprydding i diverse defekter. Dette er krevende arbeid som viser at du er meget dyktig! :thumbup:

Takk, Takk..
Ja det går vel med noe timer :) Det er fortsatt mer å gå på..
Men siden dette også er bil som kommer til å bli brukt så ble det en mellomting mellom show finnish og at det er nok lakk igjen til å kunne ta en runde eller 4 til for å rydde opp etter bruk.
Sikkert også banebruk...

 

20 timer siden, Martin. skrev:

RÅÅ

Det er den ;) går fælt også... vekt/effekt forhold er vel ca 2,3-2,4:1 ish   grovt regnet..
Godkjent hos SVV også slik som den står her.. 

17 timer siden, rogersolmyr skrev:

Fet bil og fet jobb. Grønn knapp er trykket hardt og lenge.

 

Takk og bukker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reidar

Solid jobb og lekkert sluttresultat.

Vet godt hvor mye jobb dette er etter å ha slipt 2 biler selv.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MortenHaa

Rå jobb på en rå bil!
Artig å se at det er flere også som tar det enda lengre å våtsliper, stooooor tommel opp :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyggern
12.6.2017 - 9.35, Reidar skrev:

Solid jobb og lekkert sluttresultat.

Vet godt hvor mye jobb dette er etter å ha slipt 2 biler selv.

 

Takk takk, å slipe er alltid en utfordring.
Denne som var SS av nyere type ga helt nye utfordringer... Du får heller ikke helt den samme gløden og dybden i SS lakken som når det er bra med klarlakk.
Men sjelden jeg ser så stor forskjell fra før og etter coating også som på denne.. For det ga virkelig et realt løft i klarhet og farge

12.6.2017 - 15.13, MortenHaa skrev:

Rå jobb på en rå bil!
Artig å se at det er flere også som tar det enda lengre å våtsliper, stooooor tommel opp :thumbs:

Det å slipe bil er ikke så skummelt. (jeg har gjort det fra tid til annen i mange år)
Så det er bare å prøve resultatet blir noe helt annet ;)  bare å sette av litt ekstra tid om en skal slipe struktur..
er bilene skikkelig ille kan det faktisk være både raskere og lang mer skånsomt  å slipe med foamdisc først 

 

12.6.2017 - 15.17, Dennis skrev:

Super jobb på en knalltøff bil :wub:

Takk takk Dennis, dette er noe helt annet en den batteri kassa du drar på ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vertical^

Fy flate denne bilen er SÅ bred! :shocking2::wub:

Alltid kult når man kan se på den forfra, så er den en halvmeter bredere bakk. De gjorde virkelig noe riktig den gangen.

Nydelig utført jobb også!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tommy

Du leverer atter en gang Torgeir :thumbs:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Freakshow

grieselekkert levert! :D
grønn knapp trykket! :D

angående lakken, hvorfor har de ikke lagt klarlakk over? er det ikke bedre for både stell osv?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyggern
14.6.2017 - 11.08, Vertical^ skrev:

Fy flate denne bilen er SÅ bred! :shocking2::wub:

Alltid kult når man kan se på den forfra, så er den en halvmeter bredere bakk. De gjorde virkelig noe riktig den gangen.

Nydelig utført jobb også!

Ja dette er ganske ekstremt... bakfelgene er 14*16" og det er god plass på innsiden og spacere 
Takker.

14.6.2017 - 23.58, Tommy skrev:

Du leverer atter en gang Torgeir :thumbs:

Jeg prøver å gjøre mitt beste da, takk takk Tommy 

 

19 timer siden, Freakshow skrev:

grieselekkert levert! :D
grønn knapp trykket! :D

angående lakken, hvorfor har de ikke lagt klarlakk over? er det ikke bedre for både stell osv?

Takk.
Det er et godt spørsmål.... Mindre jobb for lakkerer???  Kanskje tanken var at det var mer tidsriktig.... (de som bygget bilen var ikke klar over at det var SS lakk.......)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Freakshow
16.6.2017 - 8.16, Tyggern skrev:

Ja dette er ganske ekstremt... bakfelgene er 14*16" og det er god plass på innsiden og spacere 
Takker.

Jeg prøver å gjøre mitt beste da, takk takk Tommy 

 

Takk.
Det er et godt spørsmål.... Mindre jobb for lakkerer???  Kanskje tanken var at det var mer tidsriktig.... (de som bygget bilen var ikke klar over at det var SS lakk.......)

ja kanskje mer tidsriktig, men er vel bedre med klarlakk nesten uansett ossen du vrir og vender på det?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi S8

Dette ligger mye arbeid bak, rå lekkert resultat! :thumbs:

cred

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tyggern
18.6.2017 - 16.48, C.Linke skrev:

Flott jobb. Grønn knapp til grønn bil. 👌🏻

Takk Takk

18.6.2017 - 21.44, Audi S8 skrev:

Dette ligger mye arbeid bak, rå lekkert resultat! :thumbs:

cred

Ja det går med litt tid å materiell ;) 
Takk

 

17.6.2017 - 17.15, Freakshow skrev:

ja kanskje mer tidsriktig, men er vel bedre med klarlakk nesten uansett ossen du vrir og vender på det?

Det er nok det, det er ikke samme lakkerer som har lakkert denne og den andre Grønne som er bygget på samme sted.... 

  • DCN Point 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
e30 tic

Flott jobb på lakk med mye struktur, tok nylig min egen 5 serie der de fleste store panel så slik ut :/ så bet hva jobb det er

 

Ikke noe boble kjenner men syns faktisk denne så litt for brei ut over ræva, men den sitter nok greit med varme i de hjulene :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

×
×
  • Create New...