Gå til innhold

Recommended Posts

jonarnes
Skrevet

Har et ønske om å ha høytrykkspyleren ute og i nærheten av der bilvasken skjer. Har planer om å bruke en putekasse til å ha den i. Høytrykkspyleren blir tatt inn til vinteren.

Noen som har gjort noe lignende eller har andre ideer?

Skrevet

Jeg har en karcher k5 på tredje året i en trekkfull og Uisolert garasje, den har vært utsatt for frost flere ganger, men det jeg alltid gjør på vinteren er: når jeg er ferdig med spyleren så drar jeg ut vanntilkoblingen og trykker inn håndtaket på ht slik at jeg tømmer den for vann, holder bare inne håndtaket ca et min til det ikke kommer noe mere vann ut, så setter jeg den på plass.. den lever som sagt fint ennå, men om jeg bare har hatt flax, eller om vanntømmingen har noe for seg, det vet jeg ikke..

Skrevet

Vanntømmingen er trikset. Har hatt min Karcher i mange år (sikkert over 10). Den får samme (og eneste) behandling og funker fortsatt fint. Nå når jeg har sagt det så er det vel ikke lenge før den tar kvelden :D 

Skrevet

Min 3-4 år gamle Kranzle står ute i garasjen uansett temperatur. Kjører den alltid tom for vann etter hvert bruk og fungerer som ny ennå i hvertfall.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår