Gå til innhold

Feste skilt uten skruer og skilholder?

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vet hva som brukes i utlandet når skilt skal festes på biler? Har ved flere anledninger sett biler som ikke har skruehull (maskert med pupper i samme farge som skiltet) eller skiltholder. Det ser vesentlig bedre ut enn med en skiltholder i plast :P

Noen med erfaring rundt bruk av dette i Norge? Sitter skiltet på i tenkelige og utenkelige vær og vaskesituasjoner?

2022 Fiat 500e La Prima | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2025 BMW i4 M50 | portimao blå med sort skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2017 Peugeot 3008 GT Line | grå platinum med sort nappaskinn // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

Skrevet (endret)

Jeg bruker 3M sin dual lock borrelås selv, og har ingenting vondt å si om denne, men et annet godt alternativ er sterke magneter på baksiden av støtfangeren. Da kan man ta av skiltet uten at det er noe som helst spor etter det.

Endret av awt

- 07 Opel Astra 1.4 - 15 BMW X4 30d -

Min garasje - Mine biler

Skrevet (endret)

Jeg har disse skiltholderne. På langt nær like store og feite som disse reklameholderne som vanligvis står på bilene.

Det stemmer at skiltene en periode var av plast, men vegvesenet gikk bort fra dem da de hadde lett for å sprekke når det var kaldt ute. 

IMG_5426 kopi.JPG

Endret av _Mads_
  • DCN Poeng 2
Skrevet

Bak synes jeg det er greit med skiltholder, da det blir litt nakent uten, men foran kommer det aldri skiltholder hos meg. :)

- 07 Opel Astra 1.4 - 15 BMW X4 30d -

Min garasje - Mine biler

Skrevet
14.12.2016 - 16.21, _Mads_ skrev:

Jeg har disse skiltholderne. På langt nær like store og feite som disse reklameholderne som vanligvis står på bilene.

Det stemmer at skiltene en periode var av plast, men vegvesenet gikk bort fra dem da de hadde lett for å sprekke når det var kaldt ute. 

IMG_5426 kopi.JPG

Genialt. Hvor får man tak i disse? Har disse sånn standard flipp nede for å få av og på skiltet?

2004 Audi A6 1.8 Turbo Quattro Avant Manuell (Grå)

x 1999 Audi A6 2.4 V6 Quattro Avant S-Line Manuell (Blå)

Showcase

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår