Gå til innhold

Riper i bakfanger - what to do? (med bilder)

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Har en bmw f30 2012 som er godt tatt vare på, men har fått noen stygge riper ved bakfangeren (som jeg ikke aner hvordan har kommet dit!) Det ødelegger litt for en ellers fin lakk med fin beskyttelse. Skulle gjerne ha fått noen tips til om dette er noe jeg kan ordne selv, og i såfall noen pointers til hvor mye som skal til av polering for å utbedre det, og evt tips til produkter. Men, er også litt nysgjerrig på hva det ville kostet å fikse dette hos en av dere erfarne DCN'er, og kanskje i kombinasjon med en generell 1-stegs behandling av hele bilen. Siste spørsmålet hører vel kanskje egentlig til andre deler av forumet, men hadde vært flott å få en liten pekepinn på kostnad, da jeg vurderer å skaffe meg utstyr (maskin etc) til å kunne utbedre dette selv..Takk for all hjelp!

IMG_0088-min.JPGIMG_0086-min.JPG

Tilstand ellers på bilen.

IMG_0090-min.JPGIMG_0091-min.JPG

Nordic BilSpa
Skrevet

Hvor holder du til i landet?

Vansklig å se skaden helt ut ifra bildene,men

hvis det ikke kan fjernes helt med polering,så

kan det iallefall dempes mye.mulig det må våtslipes først før

polering for best resultat

GYEON Certified Detailer

Facebook: Nordic BilSpa

Mine jobber: Nordic BilSpa / Bilpleielogg

Skrevet

Holder til i Oslo. Skal se om jeg kan få til noen bedre bilder! Har ikke maskin selv, så blir vel et valg mellom å betale for hjelp, eller å ta den helt ut og skaffe seg maskin etc etc 🤔

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår