Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Dette blir kanskje som å banne i kirka, men er det noen som har prøvd tørkehåndkleet i denne Biltema pakka?

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=155674

Har overbevist min mor om at hun bør bytte ut svamper osv med mikrofiberprodukter, men hun vil gjerne ha ting billigst mulig siden bilpleie ikke egentlig er hennes store lidenskap... Noen som har testet?

Endret av sruben
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• sruben

7

• truhaa

6

• kris1986

5

• trogha

4

Mest aktive i dette emnet

Skrevet

Dette blir kanskje som å banne i kirka, men er det noen som har prøvd tørkehåndkleet i denne Biltema pakka?

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=155674

Har overbevist min mor om at hun bør bytte ut svamper osv med mikrofiberprodukter, men hun vil gjerne ha ting billigst mulig siden bilpleie ikke egentlig er hennes store lidenskap... Noen som har testet?

Det var faktisk en kar som delte sin erfaring med den pakken her om dagen men husker ikke hvilken tråd det var.

Konklusjonen var vel at du får det du betaler for, men jeg har ikke prøvd de selv ;)

Skrevet

Takk for tipset!

Fant tråden her og beskrivelsen var at "tørke kluten måtte jeg vrenge etter bare panseret".

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår