Gå til innhold

Recommended Posts

Håkon L
Skrevet

Ser i USA at noen bilpleie nettbutikker kjører noe kalt Mystery Box. Bruker 29 dollar for å så få tilfeldige produkter sendt med over 40+ dollar i verdi. Da også med sjanse for å få en box med noe verdt en god del mer enn det du betalte hvis du er heldig. Noe for norske bilpleie butikker å prøve ut om interessen er stor nok? 

• DCN Poeng 2

- Nissan 200SX S14a 2.0T (Solgt)

Mazda MX-5 NB 1.8 (Solgt)

Ford Puma Coupé 1.7 (Solgt)

Håkon L
Skrevet

Det og fin måte å få prøve ut nye produkter som kanskje kan overraske deg. Eller påfyll av ting du trenger :)

Håkon L
Skrevet
18 minutter siden, Scandic Shine AS / Joakim skrev:

Da var det bestilt! Flott av dere å ta initiativet, nå er det bare å vente i spenning :) Kunne trengt litt buffing mf og heavy compound, så da satser jeg på det :D 

Simenhaugen
Skrevet

Haha, tør jeg og prøve dette? Tror jeg kommer til og angre hvis jeg ikke gjør det 😁😁

• Forhandlere
Scandic Shine / Joakim
Skrevet
54 minutter siden, Simenhaugen skrev:

Haha, tør jeg og prøve dette? Tror jeg kommer til og angre hvis jeg ikke gjør det 😁😁

Tror ikke du angrer :)

www.scandicshine.no

kundeservice@scandicshine.no

Telefon: 74 388 388

Simenhaugen
Skrevet

39 minutter siden, Scandic Shine AS / Joakim skrev:

Tror ikke du angrer :)

Nå har jeg misset så mange gruppe kjøp og diversje herfra så denne blir bestilt ila nattevakta! 😁 

Skrevet

Røk på en slik en jeg og :-) blir spennende å se hva som dukker opp i posten etterhvert :-)

Skrevet

ja, satser på noe gromme saker nå da:)

A6 Avant bitdi

S2 avant

Janisak
Skrevet

Bestilt og venter i spenning! [emoji1][emoji106]

Min bilpleielogg

2018 Skoda Octavia 2.0 TDI 4x4 DSG7

2010 Toyta Avensis 2.2 D4D Executive

2015 Tesla Model S 85D

2016 Ford Mondeo 2.0TDCI Powershift

2008 Peugeot 207

Skrevet

Ble visst en på meg og :D:D 

Max Protect Certified Detailer.

Tidligere: Opel Astra H GTC 1.7CDTI, Suzuki GSX-R600 K8

Nå: BMW F20 116i Estoril blå II

Biltråd

Instagram: rune_w_h

• Moderatorer
Core2Duo
Skrevet

Nå vet jeg ikke om det er det samme i alle pakkene - men folkens, ikke avslør hva som er i pakka! :D

• DCN Poeng 1

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Håkon L
Skrevet
15 minutter siden, Core2Duo skrev:

Nå vet jeg ikke om det er det samme i alle pakkene - men folkens, ikke avslør hva som er i pakka! :D

Virker som det blir tilfeldige produkter i hver boks, men til rundt samme verdi ihvertfall om jeg har forstått det riktig :) Tror ikke det blir noe "jackpot" box helt enda, men kanskje så overrasker de oss hvem vet ^_^

• Forhandlere
Scandic Shine / Joakim
Skrevet
8 timer siden, Håkon L skrev:

Virker som det blir tilfeldige produkter i hver boks, men til rundt samme verdi ihvertfall om jeg har forstått det riktig :) Tror ikke det blir noe "jackpot" box helt enda, men kanskje så overrasker de oss hvem vet ^_^

Blir nok samme i denne rundens Mystery Box. Får håpe ingen røper innholdet før alle har fått, men regner med alle pakkene går ut i dag.
Send meg gjerne info om "jackpoten" du snakker om på PM :)

• DCN Poeng 1

www.scandicshine.no

kundeservice@scandicshine.no

Telefon: 74 388 388

Skrevet

Dette er skummelt da.. Sitter der plutselig med 400kr mindre og ting du ikke trenger eller har ifra før... :P

Håkon L
Skrevet (endret)
7 timer siden, m@ts skrev:

Dette er skummelt da.. Sitter der plutselig med 400kr mindre og ting du ikke trenger eller har ifra før... :P

Det er jo det som er spennende da, se hva du får og ender uansett opp med noe av mer verdi enn det du kjøpte. Hadde det vært muligheten for noen ekstra spesielle bokser, så hadde nok enda flere kjøpt for å gamble :) Sett noen som f. eks kjøper 6 bokser :o

Endret av Håkon L

Skrevet

Dette var en supert initiativ, og fantastisk av Scandic Shine å følge opp så raskt og positivt. Beste måten å støtte slikt  er med lommeboka, så da ble en stykk box bestilt :)

Med feriepenger i anmarsj håper jeg virkelig et par av de andre nettbutikkene også hiver seg på denne bølgen :wub: 

• DCN Poeng 3
Skrevet

Sannelig røk det på en bestilling fra denne kanten å. Som trøst for at man sitter ute på riggen under HellRX..

arsalan88
Skrevet

Herregud så spennende, det er som å spille lotto. Bare at nå vet du at du vinner, men ikke hva...

Jeg røk på en jeg og ^^ 

Simenhaugen
Skrevet
6 timer siden, arsalan88 skrev:

Herregud så spennende, det er som å spille lotto. Bare at nå vet du at du vinner, men ikke hva...

Jeg røk på en jeg og ^^ 

:D

Superserigst
Skrevet

Bestilt :) blir spennende å se hva som dukker opp i postkassen!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår