Gå til innhold

Recommended Posts

• Admins
Skrevet

Vi har nå endelig fått egen mobilapp for forumet :)

mobilapp.png

Appen er tilgjengelig for Android og iPhone

Med mobilappen blir det enkelt å følge med på hva som skjer på forumet når man er på farten. Det er støtte for push varsel ved ny pm, svar på innlegg osv.

Kommer flere funksjoner etterhvert som siste nyheter og artikler fra forsiden. 

Last ned Android App

Last ned iPhone app

Appen er ganske lik Tapatalk siden den er basert på den. Men man kan enda bruke Tapatalk sin egen app hvis man ønsker å følge forumet der eller begge to. 

Kom gjerne med forslag til forbedringer/endringer :)

• DCN Poeng 9
  • Admins
Skrevet

Håper den kommer i løpet av uken :) I verste fall kan det ta 2 uker.
Sto at de brukte 10-14 dager på å legge den ut og at den blir godkjent. Den ble sendt inn torsdag forrige uke.

Android appen la jeg ut selv siden jeg har google utviklerkonto og ble godkjent etter 1 time.

Jeg har ikke Apple utviklerkonto så er en 3 part som tar seg av det.

Stein86
Skrevet

Lastet ned og tester herved første post fra appen. :)

• DCN Poeng 1
Kenneth82
Skrevet

Ligner veldig mye på Tapatalk. Men ser foreløpig veldig bra ut, skal prøve det i noen uker men tror at jeg går tilbake til Tapatalk

• Admins
Skrevet

Den er basert på Tapatalk så derfor den ligner veldig ;) Fordelen med denne er at vi har mulighet for å tilpasse den litt selv. Vi kan feks legge til en fane for nyheter/guider/lakkinfo fra forsiden. Men har ikke gjort det enda.

For min del synes det er lettere å ha en egen app for de forumene jeg følger. Men følger man veldig mange er det nok mer oversiktlig å bruke Tapatalk appen.

Har fått beskjed om at iPhone appen mest sannsynlig blir klar torsdag eller fredag. Kommer også en liten oppdatering til Android appen om noen dager. 

• Admins
Skrevet

Skal være til iPhone også. Kanskje den ikke er godkjent enda for iPhone men det virker jo rart. 

teamanimal
Skrevet

Den er på vei ned hos meg nå

Første post fra appen til iPhone.

Fungerer fjell :)

Skrevet

Ser det har blitt hvitt app ikon nå, syns den svarte var finere jeg [emoji3]

• Admins
Skrevet
3 timer siden, Knutis skrev:

Mulighet for å få den lagt ut i amerikansk itunes også?
Jeg og endel andre har US-konto.

Har valgt overalt for apple appen nå. Usikker på hvor lang tid det tar før det trer i kraft.

• DCN Poeng 1
teamanimal
Skrevet

En liten bug i Apple versjonen.

om du setter den i natt modus så får du ikke sett brukernavnene på folk, bare profilbilde dems

• Admins
Skrevet

Ser det samme gjelder Android. Skal se om jeg får ordnet det :)

• 4 months later...
Skrevet

Jeg syns bildekvaliteten når jeg laster opp igjennom appen har blitt svært dårlig, uansett om jeg velger beste kvalitet. Vet dere noe om dette? 

Min bilpleielogg

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

• Admins
Skrevet

iPhone eller Android?
Når du laster opp via appen lagres bildet på tapatalk sine servere så mulig de begrenser noe på kvaliteten. 

Skrevet
iPhone eller Android?
Når du laster opp via appen lagres bildet på tapatalk sine servere så mulig de begrenser noe på kvaliteten. 

iPhone, syns ikke kvaliteten var like dårlig før.
Når jeg brukte tapatalk sin app var det også bedre kvalitet syns jeg.

Min bilpleielogg

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

• Admins
Skrevet

Har sendt en support sak på det til de. Beste hadde vært mulighet for å bruke vår egen lagring så har vi kontroll på det selv.
Du kan bruke nettleseren på mobilen en så lenge når du laster opp bilder og da skal kvaliteten bli bra :) 

Skrevet

Får ikke til å laste bildet opp på Android versjonen.. Trykker på den binders så kommer jeg inn på filene, men finner ikke bildet der. Funker på vanlig Tapatalk 🤔

Skrevet

Eg er blitt logget ut av appen på både mobilen og på paden, og får ikkje logget inn igjen. Får opp at det er "nettverksfeil, prøv igjen seinere " . Det har vært slik i sikkert en mnd nå.  noen ideer?

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

• Admins
Skrevet
7 minutter siden, longbow skrev:

Eg er blitt logget ut av appen på både mobilen og på paden, og får ikkje logget inn igjen. Får opp at det er "nettverksfeil, prøv igjen seinere " . Det har vært slik i sikkert en mnd nå.  noen ideer?

Prøv å avinstaller appen og installer på nytt igjen.

Skrevet

Det ser ut som hjalp ja :)

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

• Admins
Skrevet

Android appen er nå oppdatert hvor bildeopplasting skal være fikset.

Mulig oppdatering til iphone appen ikke er klar for om 1-2 dager til, men får ikke sjekket den siden jeg ikke har iphone/ipad. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår