Gå til innhold

S&S - BMW E39 Shadowline grå til svart av Mikalsen

Recommended Posts

D.Mikalsen
Skrevet
21 timer siden, Question mark skrev:

Morsomt å se at du svarer til hver eneste kommentar og i tillegg skriver gode og utfyllende svar. Jeg må jo ikke glemme å skryte av jobben. Utrolig flott jobb på en sliten bil. Stå på videre! :)

Alltid kjekt å ligge av litt tid til å svare folk skikkelig og ta imot gode ord eller svare på spørsmål en skulle ha, det syntes jeg er kjekt :) Hehe, takker så masse for det og skal fortsette i samme spor videre :thumbup: Kjekt at du ser innom.

16 timer siden, torgeirb skrev:

Ord blir fattige her Mr. Mikalsen. Har selv maken bil og lakk, så jeg vet hvor mye jobb det kan være med den. 

Kanonbra utført jobb som vanlig med supre bilder. Det er godt å se en eldre hverdagssliter få lakken resatt :D

Skulle gjerne gitt deg 10 liker for denne, men du får nøye deg med en solid en ;)

Hehe, takker så masse for det Torgeir :) Ah, det stemmer det. Da vet du akkurat hvordan denne lakken er :lol: Den er jo igrunn veldig grei å jobbe med, men krever litt tålmodighet og arbeid som med alt annet.
Alltid gøy å gi en bil en liten omstilling og resette som du nevner, skal ut til eier nå til uken når han kommer hjem for å gi råd og veilede videre hold av bilen, så satser på den skal holde seg godt et par år om ikke lengre med denne beskyttelsen. Eier bruker ikke bilen så mye, så godt mulig beskyttelsen blir inntakt i flere år. Takk igjen for de gode ord Torgeir, veldig kjekt å høre :thumbup:

3 timer siden, Kontorpult (Øystein) skrev:

Wow! Bare helt rått! Denna fikk seg et mega løft, tipper eier blei fornøyd ^_^ As always, like morro å lese loggene dine:thumbup:

Takker så masse for de gode ord Øystein :thumbup: Eier har sett igjennom tråden her og sa at det så veldig bra ut. Han kommer hjem nå i disse dager og får se bilen først da, så blir gøy for han :)

3 timer siden, Conkey skrev:

Som vanlig helt utrolig kvalitet over arbeidet. Veldig bra at du beskriver så detaljert hva du gjør, du får,det til å virke enkelt men det nekter jeg å tro det er. Du er knallflink

Alltid like kjekt å høre, takk skal du ha mister :thumbup: Prøver så godt jeg kan å beskrive hva som er gjort, ikke alltid like lett å få med alt, men det går som regel bra ;) Med tålmodighet, vilje og tid så kommer en langt.. hehe! Takker så masse igjen for gode ord.

2 timer siden, Mykland skrev:

Kjempe flott jobb her (y) Fortsett med disse flotte S&S du lager :) 

Takker så meget for det mister, det skal jeg absolutt gjøre :thumbup:

Freakshow
Skrevet

Fantastisk løft! :P skal ærlig innrømme at jeg trur faen ikke jeg tør å ta egen bil etter dette her! xD

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

NeDD
Skrevet

Meeeget, meget lekkert Daniel! B) Denne Bmw´n ble virkelig reddet fra å falme helt bort blandt swirls og matt klarlakk.

Utrolig kjekk lesning. Ligger mye planlegging og arbeid bak en slik utfyllende S&S. Virkelig imponerende - nok en gang. :D

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side

Skrevet (endret)

Slike prosjekt er både morsomt og trist. Morsomt fordi du ser så stor forskjell fra før til etter, og trist for hvordan noen kan behandle en bil.

Dette var "0 - 100"

Endret av Victor

Never a failure, always a lesson

D.Mikalsen
Skrevet
22.5.2016 - 17.09, Freakshow skrev:

Fantastisk løft! :P skal ærlig innrømme at jeg trur faen ikke jeg tør å ta egen bil etter dette her! xD

Takker så masse mister :) Hehe, det er ingen problem ;)

19 timer siden, macerlend skrev:

Rett og slett imponerende:)

Takker for de gode ord :)

10 timer siden, NeDD skrev:

Meeeget, meget lekkert Daniel! B) Denne Bmw´n ble virkelig reddet fra å falme helt bort blandt swirls og matt klarlakk.

Utrolig kjekk lesning. Ligger mye planlegging og arbeid bak en slik utfyllende S&S. Virkelig imponerende - nok en gang. :D

Takker så meget Kenneth, veldig kjekt å høre B) Hehe, sant så sant.
Godt å høre. Ligger litt planlegging og arbeid bak å legge fram denne jobben, men det er det alltid verdt :thumbup: Igjen, takk for meget hyggelig melding! :)

8 timer siden, Victor skrev:

Slike prosjekt er både morsomt og trist. Morsomt fordi du ser så stor forskjell fra før til etter, og trist for hvordan noen kan behandle en bil.

Dette var "0 - 100"

Hehe ja det er vell litt sånn :) Nåværende eier tar godt vare på bilen og har endelig spandert på en liten oppfriskningsjobb utvendig, så nå er dette en meget flott E39 som er i rette hender. Det er det ingen tvil om :)
Godt å høre, likte den. "0 - 100" ;)

• DCN Poeng 1
  • 2 weeks later...
Kabeldeigen
Skrevet

Og eier er storfornøyd. Enda den var svart og ikke grå før arbeidet startet  :P

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Freakshow
Skrevet

veit jeg har kommentert og denne begynner å bli "gammel" xD
men hvordan farge var det på denne egentlig? altså navnet på den hvis du veit? :)
lurer på om det er samme som min, og hvordan var denne lakken og jobbe med? hard?
blir ikke så veldig lenge til jeg skal dra igang full shine av egen bil! :o

Freakshows E39 530DAT

D.Mikalsen
Skrevet
25.7.2016 - 23.37, Freakshow skrev:

veit jeg har kommentert og denne begynner å bli "gammel" xD
men hvordan farge var det på denne egentlig? altså navnet på den hvis du veit? :)
lurer på om det er samme som min, og hvordan var denne lakken og jobbe med? hard?
blir ikke så veldig lenge til jeg skal dra igang full shine av egen bil! :o

Hehe :) Jeg mener den het Carbonschwarz II om jeg ikke husker helt feil. Carbonschwarz metallic var det i hvertfall. Mer eksakt husker jeg dessverre ikke.
Lakken var hard og grei å jobbe med. Høres meget bra ut, da er det bare å lage igang en S&S :thumbup:

• DCN Poeng 1
Skrevet

helt rått dette. fin og god informasjon om hvordan man legger coating du legger ut her. nyttig og interessant for den som er nysgjerrig på hvordan det funker ;)

D.Mikalsen
Skrevet
19 timer siden, Tonytic skrev:

helt rått dette. fin og god informasjon om hvordan man legger coating du legger ut her. nyttig og interessant for den som er nysgjerrig på hvordan det funker ;)

Takker så masse :) Fikk seg et absolutt verdig løft denne E39`en. Alltid kjekt å kunne dele litt informasjon, får som regel en del spørsmål om disse coatingene så er like greit å bare skrive litt om de i tråden :thumbup: Har man ikke prøvd Max Protect coatinger, så er det til å anbefale. Takk igjen for hyggelig tilbakemelding :)

• 1 month later...
Skrevet

For en flott jobb :) Kunne selv tenkt meg en E39 msport touring men de fleste begynner å bli så slitne desverre. Er det en som er i god stand er det bra priser på de også.

D.Mikalsen
Skrevet
8 timer siden, k_sandnes skrev:

For en flott jobb :) Kunne selv tenkt meg en E39 msport touring men de fleste begynner å bli så slitne desverre. Er det en som er i god stand er det bra priser på de også.

Takker så meget for det :thumbup: Det er ganske så sant. Hvis du er seriøst interessert så tror jeg eieren av denne er inne på tanken å selge, skader jo ikke å sende han en melding å høre. Han har en bruker her på forumet og går under navnet Kabeldeigen :)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
Freakshow
Skrevet

Må bare spørre siden jeg holder på med samme bil selv nå :P (min egen)
kjørte du oransj uber og 2500 hele veien?
jeg sliter med koch chemie heavycut blir seig og buffe og da får jeg microriper! -_-
scholl s2 fjerner for lite og blir seig, s20 fjerner nesten ingen ting blir også seig :(
prøvde å kjøre Heavy cut først, men la igjen en haug av holo´s så måtte over med rupes grønn grønn som finsteg da ble det perfekt. men sleit fremdeles med microriper. kanskje vente til panelet har kjølt seg ned? bruker forsåvids samme gule klutene som du bruker :P

Freakshows E39 530DAT

Skrevet
9.6.2017 - 23.40, Freakshow skrev:

Må bare spørre siden jeg holder på med samme bil selv nå :P (min egen)
kjørte du oransj uber og 2500 hele veien?
jeg sliter med koch chemie heavycut blir seig og buffe og da får jeg microriper! -_-
scholl s2 fjerner for lite og blir seig, s20 fjerner nesten ingen ting blir også seig :(
prøvde å kjøre Heavy cut først, men la igjen en haug av holo´s så måtte over med rupes grønn grønn som finsteg da ble det perfekt. men sleit fremdeles med microriper. kanskje vente til panelet har kjølt seg ned? bruker forsåvids samme gule klutene som du bruker :P

Angelwax Ressurection? :wub:

Freakshow
Skrevet
7 timer siden, Armanic skrev:

Angelwax Ressurection? :wub:

nettopp kjøpt koch HC så trur jeg står over xD er nok jeg som er problemet da jeg tvilsomt har kjørt ut polishen skikkelig :P

Freakshows E39 530DAT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår