Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, jeg opplever med gjerne eldre biler at skinninteriøret spesielt på førerplass får mye rynker. Vurderer å gå til innkjøp av varmepistol og steamer. Noen som har bred erfaring med dette, eventuelt noen produkter å anbefale

erikstein
Skrevet

Alt handler vel om budsjett.

Har du ubegrenset med penger, gå for en steamer med godt trykk.

Har du et budsjett, og ønsker en kurant steamer, har jeg god erfaring med Foma Steam 7000. Greit trykk (3,5 bar tror jeg det var). Blir fort varm. God byggekvalitet.

FrederikOslo
Skrevet

Kjeder meg på jobb og kan kommentere det meste i dag. Jeg har Foma 7000 steamer og den brukes innendørs og til bilstell osv.

Kan anbefalses.

ballemann
Skrevet

Jeg har også sett nytten i en steamer noen ganger, så jeg begynte litt forsiktig med en enkel håndholdt fra Jula til 299,- 

men den gjorde veldig lite... Det kom jo damp ut, men når jeg kan holde hånda 1 cm unna å "steame" ser jeg ikke for meg at den kan brukes til noe som helst. Så ikke vær grådig, det var jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår