Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en del på jobbreise for tiden - i Oslo. Bilen begynner å lide greit i mangel av en skikkelig, utvendig vask, men kan noen hjelpe meg å finne et sted bilen kan vaskes uten at jeg får den levert uten beskyttelse og med swirls etterpå? Jeg har snakket med Care Center på Oslo Plaza, og ble beroliget på den måten at de ikke gjorde noe de trodde kunne strippe bilen for "kundens eventuelle beskyttelse" etc, men;

Finnes det noen andre? Jeg bor ikke langt unna slottet når jeg er her inne, så noe i nærheten av slottet hadde vært et pluss. Jeg får snart depresjon av tanken på hvor mye salt den stakkars bilen har på seg nå.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Skrevet

Hørte gode tilbakemeldinger om vask hos HandzOn på Munkedamsveien, har sett en A-syveren etter dem og den bil var ja, vasket. Har ikke sett dem vaske noe som helst og jeg er meget skeptisk.

Du sikkert vet at hvis du forventer en ordentlig Detailing vinter-vask med 3-4 bøtter, mye kjemi og ordentlig prewash eller to, forsiktig berøring vask og krik-krok pensling da du må besøke en detailer med peiling. Ikke vaskeri :)

Men si ifra når du finner noen å stole på. 

Not certified at anything really :)

Showcase

Skrevet
11 minutter siden, mikeb skrev:

Hørte gode tilbakemeldinger om vask hos HandzOn på Munkedamsveien, har sett en A-syveren etter dem og den bil var ja, vasket. Har ikke sett dem vaske noe som helst og jeg er meget skeptisk.

Du sikkert vet at hvis du forventer en ordentlig Detailing vinter-vask med 3-4 bøtter, mye kjemi og ordentlig prewash eller to, forsiktig berøring vask og krik-krok pensling da du må besøke en detailer med peiling. Ikke vaskeri :)

Jeg har dårlig erfaring med nevnte firma, dog på et annet sted øst for Oslo...

Det var da jeg fant ut at jeg skulle ta opp igjen "detailingen" etter 15 års hvile, og ta saken i egne hender.

Skrevet
16.2.2016 - 14.39, RobinN skrev:

Du kan bruke meg, men bare i helgene....

Skal hjem denne helga og får vel tatt ei runde selv, men skal huske det til neste periode som et alternativ. Kan jeg bare sende PM?

1 time siden, mikeb skrev:

Ja, jeg vet jo egentlig det, men håpa det fantes noe ala CareCenter som faktisk ikke er så galt. De holdt seg unna med berøring og bare spylte med ei runde skum og ei runde lunka vann. Det er bedre enn ingenting :) 

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår