Christer R 2,171 Report post Posted February 7, 2016 Dette blir en kort s&s,men tok nok bilder til å dele en liten grom sak med dere her inne En Porsche GT3 RS,sort GT3 RS som etter sigende er skjelden vare. Dette er en jobb gjennom Porsche Center Bergen,har og fått meg hjelp som er under opplæring og det ble litt av en lakk å trene på Du gjorde en knall jobb Aleksander Denne var helt jævlig,alt av polish brente seg fast og spyttet klumper av polishrester rundt over alt nesten med en gang,eller lagde ett grått slør som var vanskelig å få vekk. Men noen bilder av bilen før vask og etter vask. Roterende og Scholl S3g og alt annet med roterende ble sånn som dette. Etter uendelig mangen timer med testing med roterende og Rupes Duetto og Rupes 21 med 15 bakplate falt valget på grønn rupespad og UHS som grovsteg,kjørte noen kjappe pass og heller flere runder. For her gikk det ikke å kjøre polishen helt ut. Noen få bilder av jobben underveis Ene baklykten var løs i fremkant,og siden de er latterlig enkel å demontere så tok vi de ut for rengjøring bak Her har vi hatt bilen ute for vask,ville ha vekk alt av støv og oljer for å se hva vi hadde å jobbe med. Og den var overraskende fin,med lite eller ingen microriper. Vask av bakrute er ikke det letteste i en GT3 Finpolering ble gjort med Rupes Duetto og CarPro Essence toppet med Reload,Essence var som laget for denne lakken Takk for god hjelp Aleksander og takk for titten 52 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knutmyr 348 Report post Posted February 7, 2016 Ble et flott resultat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickname 411 Report post Posted February 7, 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy 6,445 Report post Posted February 7, 2016 Lekkert. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexanderst 1,890 Report post Posted February 7, 2016 Veldig bra jobbet! Så gjennom loggen din også, utrolig mye bra arbeid på gromme doninger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ONYX 950 Report post Posted February 7, 2016 Flott resultat og herlig bil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayerische87 111 Report post Posted February 7, 2016 Flott bil, og en fin opprydning Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håkon L 100 Report post Posted February 7, 2016 For en bil! Bra jobbet, ble flott resultat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christer R 2,171 Report post Posted February 8, 2016 9 timer siden, Knutmyr skrev: Ble et flott resultat Takker 9 timer siden, Rotiform skrev: 8 timer siden, Tommy skrev: Lekkert. Den som hadde hatt 2 mill liggende å slenge 8 timer siden, alexanderst skrev: Veldig bra jobbet! Så gjennom loggen din også, utrolig mye bra arbeid på gromme doninger. Takker Har vært litt av hvert innom 8 timer siden, ONYX skrev: Flott resultat og herlig bil Takk for det 8 timer siden, Bayerische87 skrev: Flott bil, og en fin opprydning Takker 7 timer siden, HåkonLarsen skrev: For en bil! Bra jobbet, ble flott resultat Rå bil dette,hadde ikke gjort noe om de glemte att den stod her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christer 2,918 Report post Posted February 8, 2016 Ble jo bra til slutt Så jeg hadde klart å snike meg med på et bilde der også, til tross for at jeg gikk hardt inn for å ikke bli tatt bilde av... jaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vårhus 375 Report post Posted February 8, 2016 Nydelig! Essence er konge! Testet du ull på denne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christer R 2,171 Report post Posted February 8, 2016 46 minutter siden, Christer skrev: Ble jo bra til slutt Så jeg hadde klart å snike meg med på et bilde der også, til tross for at jeg gikk hardt inn for å ikke bli tatt bilde av... jaja Ble jo det Linselus 36 minutter siden, Vårhus skrev: Nydelig! Essence er konge! Testet du ull på denne? Essence er gull det Ja,testet ull på roterende. Det gikk sånn passe greit,men lagde ett sant helvette av riper. På Rupes gikk det ikke med ull. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dennis 545 Report post Posted February 8, 2016 Nydelig utført jobb på en grom bil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christer R 2,171 Report post Posted February 8, 2016 1 minutt siden, Dennis skrev: Nydelig utført jobb på en grom bil Takker og bukker Quote Share this post Link to post Share on other sites
D.Mikalsen 3,043 Report post Posted February 8, 2016 Nok en kjempe jobb på en sinnsyk bil Virket ikke så lett denne lakken, men det er jo en selvfølge at den triller strøken ut fra Rasmussen Autospa Grønn knapp er trykket for dere begge som jobbet med denne, kjempe jobb! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikeb 600 Report post Posted February 8, 2016 For en maskin...ser kjempe bra ut! Hvor mange timer brukte du totalt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aero 125 Report post Posted February 8, 2016 Flott arbeid på en lekker bil! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Christer R 2,171 Report post Posted February 9, 2016 Monday, February 08, 2016 - 15.40, D.Mikalsen skrev: Nok en kjempe jobb på en sinnsyk bil Virket ikke så lett denne lakken, men det er jo en selvfølge at den triller strøken ut fra Rasmussen Autospa Grønn knapp er trykket for dere begge som jobbet med denne, kjempe jobb! Takker og bukker Dette var en skikkelig møkkalakk,håper det er langt mellom sånne. Monday, February 08, 2016 - 20.09, mikeb skrev: For en maskin...ser kjempe bra ut! Hvor mange timer brukte du totalt? Takker Vet ikke hvor mange timer,men tror vi passerte 50 lett. Monday, February 08, 2016 - 20.29, Aero skrev: Flott arbeid på en lekker bil! Takker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Audi S8 4,822 Report post Posted February 16, 2016 Kjempe resultat, på en vrien lakk! CarPro Essence må eg også få testet ut Cred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Freakshow 724 Report post Posted March 14, 2016 Quote Share this post Link to post Share on other sites