Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Flott jobb [emoji4][emoji106]🏻 Ser ut som det er bare å bestille noe Koch Chemie for testing [emoji6]

Kjæreng Bilspa

Max Protect Certified Car Care Center, Max Protect Certified Detailer

Nettside                          Facebook

Min logg                          Min E61

Skrevet

Superb opprydding her :) Hvor får du tak i Tenzi produktene? Var grei ph på den tenzi trucks :o

Skrevet

Wow, fy fader! Lenge siden jeg har sett en bil med lakk i så dårlig forfatning. Fantastisk opprydning! :)

Som selger hos Tesla Motors er det godt å kunne advare folk mot den svarte lakken som denne bilen har. Jeg anbefaler alltid de andre lysere fargene.

Ser forresten meget digg ut med innendørs vaskehall! Hvilken LSP ble lagt? Ble det gjort noe på interiør annet enn matter? :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Skrevet

Flott redning av en sliten Tesla. Ufattelig at en såpass ny bil kan se så fæl ut. Forstår ikke at det går an. [emoji15]

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

_Makki_
Skrevet
1/9/2016 at 2.51, johnsen90 skrev:

Flott opprydding på lakken fra helvette :)

Takker :)

1/9/2016 at 9.42, pejourdan skrev:

Meget bra gjennomført arbeid! :)

Tror aldri jeg skal røre sort Tesla-lakk når jeg ser hva du og andre går igjennom. :lol:

Takk. 

Er ikke så vanskelig å korrigere den lakken. Hologramer som skal fjernes etter rubbing eller andre som har vært og polert tidligere eller også ikke vanskelig å fjerne. Det er liksom finishen på den som er så vanskelig. Enten ligger en masse mikroriper igjen eller en grå hinne som blir liggende.

Det verste er vedlikehold av disse. Stakkars eiere altså. 

Tesla lover bedre lakk på de nyeste 2016 modelene så vi får se om det stemmer. Skal ta en helt ny (2 uker gammel) Tesla Model S nå til helgen.

Blir sikkert litt å utbedre da denne er levert fra hologram fabrikken Drammen :P  

1/9/2016 at 9.45, Knutmyr skrev:

Flott jobb  Ser ut som det er bare å bestille noe Koch Chemie for testing 

Takk. Koch Chemie har mye bra. Polish og puter først og fremst. Putene er det meget god kvalitet på og er nesten udødlige. Koster jo mye mindre enn bl.a Rupes eller Scholl.

1/9/2016 at 18.33, D.Mikalsen skrev:

Kjempe jobb på djevelens lakk :) Flott at du har giddet å ta masse bilder underveis :) Og takk for påminnelsen om at jeg ikke skal ta på meg en slik bil som dette det nærmeste halvåret :lol:

Takker. Må bare bli vant til Tesla ser ut som da det blir mere og mere av de i framtiden ;)

1/9/2016 at 20.33, MBjoel skrev:

Superb opprydding her :) Hvor får du tak i Tenzi produktene? Var grei ph på den tenzi trucks :o

Takk for det. Tenzi produktene kjøper jeg direkte fra Polen. Satser på å selge de selv etter hvert.

1/9/2016 at 21.08, MKLars1 skrev:

For en tilstand den var i :o

For et løft den fikk :thumbs:

Grønn knapp til deg Makki! :wub:

Nå mangler ikke i'en en prikk! ;)

Ja, det er foreløpig den verste sorte jeg har hatt inne. Men jeg jakter på en som går rundt her i nabolaget siden 2013 som mulig er enda verre.

Ser ut som bruksbil deluxe da han frakter alt mulig rart i den og har i tillegg en stor hund. Sort farge det og sist jeg snakket med han så vasker han 1 gang i uken i børster. Men hvem vet, mulig det ikke er lakk på denne til å korrigere lenger :P

Takk for cred ;)

1/10/2016 at 17.46, NeDD skrev:

Helt vanvittig så den så ut. Veldig bra jobba. :)

Kjørte du hologramfritt med roterende med den komboen? Eller viser evt ikke dette på bildene?

Cred +1 B)

Heavy cut samt medium polish på roterende gir holos.. Slutt steg med Rupes Duetto ordner opp alt med Koch Antihologram.

1/10/2016 at 19.26, Michael skrev:

Wow, fy fader! Lenge siden jeg har sett en bil med lakk i så dårlig forfatning. Fantastisk opprydning! :)

Som selger hos Tesla Motors er det godt å kunne advare folk mot den svarte lakken som denne bilen har. Jeg anbefaler alltid de andre lysere fargene.

Ser forresten meget digg ut med innendørs vaskehall! Hvilken LSP ble lagt? Ble det gjort noe på interiør annet enn matter? :)

Alt handler om riktig vedlikehold på de sorte. Jeg har 3 faste Tesla kunder med denne lakken som vasker selv hjemme med produktene som bl.a Prickbort, Surfex, god såpe samt skumkanon, 2 bøtter og vaskehanske av merinoull. Disse bilene ser faktisk bra ut mtp hvor mykk og sensitiv den lakken er.

Nybilklargjøring er det fortsatt hologramfabrikk hos Tesla.. Ser bilene blir levert med polishrester overalt og hologramer på speil og faktisk baklykter og.. Det er godt gjort det :P

LSP ble Koch Chemie 1k Nano og interiør ble det ikke tid til pga megden av arbeidet denne lakken krevde.

1/10/2016 at 20.22, Polsokk skrev:

Flott redning av en sliten Tesla. Ufattelig at en såpass ny bil kan se så fæl ut. Forstår ikke at det går an. 

Takk. Det er dessverre slikt når en ikke vasker denne lakken forsiktig med gode produkter. Så var det jo tidligere polering som produserte enda flere hologramer.. Lakken så jo nesten grå ut i sterk lys når jeg var ferdig med vask og avfetting... 

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

alexanderst
Skrevet

Kanonbra utført! Denne var ILLE!

Skrevet

Her var det mykkje å ta tak I ja , men resultatet blei jo knall. :)

Skrevet

Flott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup: Digger resultat!

Hollos på panseret [og overalt]...Polermeister'en var på saken her ser jeg... hehe :)

64 timer... Kun lakk ? 

Koch LSP - hvor mye bruker man per et lag? Den flaska er ganske stor er ikke den?

Not certified at anything really :)

Showcase

• 4 weeks later...
  • 5 months later...
Nickname
Skrevet

Denne hadde gått meg hus forbi, men fant den ved et produkt søk på google.. Uansett, flott jobb og bra ss! Cred:)

Freakshow
Skrevet

damn :P denne har også gått meg hus forbi :P merkelig mtp at jeg sikkert har lest alle S&S her inne xD
anyway! kjempe redning! :D
jævla spessielt at det er så lite lakk nede på dørene egentlig oO

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår