Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Sitter å regner på hvor mye jeg har lagt igjen i bilpleie hittils i år. Slår meg da at i disse oppgraderingstider burde rabattene som vi får som betalende medlemmer reforhandles. Observerer f.eks at ScandicShine tilbyr Ferrariklubbens medlemmer 15%, dette burde være et minimum av det storforbrukerne her inne tilbys.

Synes ikke at det er urimelig at DCN krever mer av samarbeidspartnerne nå som medlemstallet har rundet 10k

• DCN Poeng 8
alexanderst
Skrevet

MBentusiastklubb har også en avtalte med Scandicshine på 15 % rabatt.

• DCN Poeng 1

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Noen er dyrere enn andre hehe

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Noen er dyrere enn andre hehe

Absolutt.  Enkelte her inne har større rom for å gi rabatter enn andre,  når enkelte er billigere uten rabatter enn andre er med

Skrevet

Helt enig. :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Skrevet

Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, som ren privatforbruker, men hadde det ikke vært for dette stedet hadde jeg ikke lagt igjen en krone hos SwissWax, ScandicShine eller Bilnerden, men levd lykkelig uvitende med Meguiars og Glyms produkter. 

Jeg dropper ikke dette temaet og håper at de mestomsettende partnerene her ser det lønnsomt å justere rabattene snart.

Haakon O
Skrevet

Etter min (begrensede) erfaring med Ferrari-eiere, som skal skamprute på et sett med OEM Ferrari-felger jeg har liggende ute til 4000kr for settet, så sitter ikke kronestykkene løst - og normal rabatt som andre får er sjeldent godt nok :D

Skrevet

Etter min (begrensede) erfaring med Ferrari-eiere, som skal skamprute på et sett med OEM Ferrari-felger jeg har liggende ute til 4000kr for settet, så sitter ikke kronestykkene løst - og normal rabatt som andre får er sjeldent godt nok :D

Da regner jeg med at du finner det urimelig at vi skal subsidiere rabatten klubben deres får? :)

Nickname
Skrevet (endret)

Mulig detailersclub bare er en markedsførings kanal... 

Du kan vel spøre deg selv om hvilken produkter du hadde kjøp hvis ikke detailersclub.no ikke hadde eksistert.;)

Endret av Rotiform
  • DCN Poeng 1
Haakon O
Skrevet (endret)

Da regner jeg med at du finner det urimelig at vi skal subsidiere rabatten klubben deres får? :)

Helt klart :) 

VIP-medlemmer her innpå vil jeg tro at handler for mer enn alle disse forskjellige bilklubbene til sammen. 

Endret av Haakon O
  • Admins
Skrevet

Skal ta dette opp.
Synes ikke det er greit at DCN sine medlemmer får dårligere rabatter enn andre klubber. Spesielt ikke fra bilpleiebutikker som er samarbeidspartnere med oss som får såpass mye igjen for å være her.

Eneste vi krever for at de skal få være her er at de gir VIP medlemmer en bra rabatt.

• DCN Poeng 17
Skrevet

Takk for kjapp respons Dennis!

Da holder jeg igjen min påbegynte ordre fra SW i påvente av resultater.

• DCN Poeng 1
CooperWorks
Skrevet

Kan hende jeg tar heftig feil men ser for meg at nesten alle inntektene må være fra DCN brukere. Det er jo en helt enorm markedsføringskanal de har gjennom denne siden. Meg personlig anbefaler jo mange venner å handle hos diverse forhandlere. Skuffende at vi blir nedprioritert. Håper dette gjelder bare en forhandler og at ikke de andre ikke tilbyr bedre priser til andre klubber 

Skrevet (endret)

Kan hende jeg tar heftig feil men ser for meg at nesten alle inntektene må være fra DCN brukere. Det er jo en helt enorm markedsføringskanal de har gjennom denne siden.

Det var nok litt å ta... For eksempel Facebook og YouTube er andre gode markedsføringskanaler som de benytter seg av.

Når det gjelder rabattordningene, så er jo de en stor gulrot for å bli VIP-medlem. Fint at Admin er på saken - burde ikke ligge noe under andre entusiastklubber.

Endret av Børge
Skrevet

Jeg har konkrete tilfeller der bekjente har ved første handel(på større ordre) fått mye bedre rabatter enn det vi har fast her som VIP.

Antar alle firma ser det litt ann ved salg i store kvanta, selv handler jeg ikke av firma som driver med veiledende "villedende" priser kontra konkurenter

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Skrevet

Jeg hadde aldri handlet hos noen av samarbeidspartnerene her ikke, eller "reklamert" for de, om det ikke hadde vert for DCN. Så jeg er enig i det som skrives.

Støtter denne 110% .

Hadde det ikke vært for dette forumet så hadde jeg ikke visst om noen av dem jeg handler hos nå.  Da hadde det helt enkelt blitt autoglym hos Statoil,  eller meguiars hos den lokale felgsjappa.  Er det noen som skulle hatt best rabatt på bilpleie bør det være denne "klubben" .

Skrevet

De tre store går ikke så galt og tror ikke de gjør det dårligere om de gir litt mer tilbake til entusiastene her inne. :) 

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

De tre store går ikke så galt og tror ikke de gjør det dårligere om de gir litt mer tilbake til entusiastene her inne. :) 

Først og fremst bør vel priser sammenlignes f.eks bilnerden er jo ofte billigst før rabatt

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

• Forhandlere
Concker
Skrevet (endret)

Jeg tror det er viktig å skille imellom prinsipp og praksis her.
Jeg er helt klart veldig enig i at DCN ikke burde, men SKAL ha best rabatt, altså at en merke klubb som f.eks Ferrari ikke skal ha 5% mer en oss
Da uten at jeg kan bevise det er veldig sikker på at hoved inntekten ligger hos oss, ihvertfall som privat / hobby personer. 

Men det er viktig å poengtere at jeg tror de fleste her ikke mener at ting er for dyrt eller at vi skal ha priser som tilsier at selger nesten ikke sitter igjen med noe.
Men at vi enten har lik rabatt som andre klubber, eller ørlitt mer.

Når alt kommer til alt handler jeg jo hos de jeg får best pris av, ikke mest rabatt.
Flere av butikkene gir jo oss i DCN gode ordninger utenom rabatt også, både konkurranser og varer til testing etc, noe som teller minst like mye som rabatten i mine øyne!
Viktig å ikke glemme det, men igjen så burde vi som klubb ligge ihvertfall likt med andre bil klubber :)  
Angående at første gangs kjøper får litt ekstra god "Pakke pris" ved første innkjøp synes jeg er veldig bra, og jeg tror ikke vi skal forvente å få tilsvarende tilbud hver gang vi handler med mindre det er såpass store ordre at det kommer som en selvfølge. Tror butikkene tjener godt med å være litt ekstra gavmilde til nye kunder som med tiden fort kan tenkes å bli faste kunder på lik linje med resten av oss. 

Endret av Concker
Skrevet (endret)

Jeg har lurt litt på rabatten vår i det siste selv. Jeg har en kollega på jobb som uten å være VIP-medlem enkelt har fått 10% hos to forskjellige av samarbeidspartnerne her inne. En ordre på web, og en ordre over disk. Når det er sagt synes jeg er det er bra at butikkene tar vare på kundene sine, men spørsmålet jeg stiller meg er jo hvor bra denne rabatten vi får egentlig er? 

Endret av Geir
  • DCN Poeng 1

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Skrevet

Først og fremst bør vel priser sammenlignes f.eks bilnerden er jo ofte billigst før rabatt

er ikke så lenge siden en av nettsjappene hadde tilbud på Surfex HD, og oppå der igjen kunne VIP rabatten brukes. Selv med begge tilbudene ilag, så var Surfex'en til bilnerden 1 kr billigere, uten noe tilbud eller VIP rabatt. Så det lønner seg å sjekke litt priser her og der ja

Skrevet

Forslaget støttes :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Skrevet

Hos bilnerden får du også fratrekk på frakten,det får du ikke på Exint,Sw,scandicshine og concourse.

• DCN Poeng 2
Vennesla-BilSpa
Skrevet (endret)

Hva skal Ferrari klubben med 15%?

Trodde de leverte bilene sine til oss ;)

Endret av AMMO`n
  • DCN Poeng 12

www.facebook.com/venneslabilspa.no

Skrevet

Nå har Dennis sagt at han skal jobbe med saken og det er jo til syvende og sist en sak mellom DCN AS og deres samarbeidspartnere. Har ikke noe negativt å si om noen av de jeg handler hos, men jeg tror nok de "tre store", selv er klar over hvor mye denne kanalen har betydd. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår