Gå til innhold

Bernhard's bilpleielogg.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Igår tok jeg faktisk en skikkelig runde på Passelateen.

KCL Micro ICE, MYE varmt vann, Megs Gold Class såpe, Bilberry 1/7 på felg, Ferrobet Rustvask på eksos, Selaclean Kallavfetting på frontruta, støvsugd innvendig, Nanolex Premium ruteforsegling på frontrute:

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg

084.jpg

085.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

ja så kaldt ut gitt......

Tøft med swissvax stickers på frontruta også... :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Joda, det kan det kalles, jeg gikk rundt med varmelampa og satte foran ett og ett panel før jeg vasket der, holdt vel på i 1,5 time tror jeg.. 2 jakker så funket det fint, eneste var at jeg ble syyyyyyyyyyyykt kald på ørene, spesielt når vannet spruter tilbake også. Hadde noen knipset meg på øret så hadde det smelt tror jeg :o

Tøft med swissvax stickers på frontruta også... :D

Har du herma nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins

Sendt igjen.....

001 til slutt du?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Uvisst hvor mye senk, men nok til at det tar nedi både her og der :o

Ikke hørt noe ang det nei, så jeg kjører med det frem til jeg blir stoppet.. Dag hadde faktisk fått forespørsel fra en kunde om det var han som eide den blanke Passaten med Swissvax reklame på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke Kelvin-verdier kjører du med på lysene? Ut fra bildene kan det se ut som det er en "perfekt" fargetone, (i alle fall i øya mine) men jeg har ikke turt å bestille noe før jeg vet ca hva jeg får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

6000 kelvin i fjernlys, nærlys og grøfte/kurvelys. 4300 kelvin gir best lys, men 6000 kelvin ser penere ut, det gule i lyset forsvinner..

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 kelvin i fjernlys, nærlys og grøfte/kurvelys. 4300 kelvin gir best lys, men 6000 kelvin ser penere ut, det gule i lyset forsvinner..

Mange forskjellige meninger, flere som mener at både 5- og 6000k gir bedre lys, mindre refleksjoner og. Men det hjelper mye med bare nye pærer.

6000k er penest, jeg har 8000k i nær og tåkelys og det er for blått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Da har jeg gjort klar takboksen idag med ett søtt lite lag Swissvax Insignis... Må snø og regn komme, feste på takboksen min får dere aldri... Mohahahahaha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...