Gå til innhold

Bernhard's bilpleielogg.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Ikke idag, men på julaften skulle kollegaen min sitte på opp på jobb, og plutselig hører jeg: BAM... Hva f*** var det utbryter jeg.. Æ sku bare bank a litt snø fra fotan! F*** er du helt svidd i hue utbryter jeg! Næh, ka e gale med det? Du riper lakken din dust, sett deg inn og hold kjeft og dunk av beina som normale folk nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Samme driver kona med her, og hun svarer en ikke på den måten..... "klapp beina sammen UTENFOR bilen når du setter deg på setet"

Værste jeg vet det der.....

Ellers da, førnøyd med DEFA i bilen om dagen?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

"klapp beina sammen"

Ellers da, førnøyd med DEFA i bilen om dagen?

:lol: er vel ikke noe nytt for deg at ho klapper de sammen såfort du nærmer deg :lol:

Veldig, alltid toppladet batteri, samt varmt i kupèen når jeg setter meg inn, og det kommer varmluft med engang jeg starter.. Så jeg er veldig fornøyd, samt at jeg ikke har noe fukt i bilen lenger da det tørkes opp også.. Nå som det er så kaldt har jeg også en liten glippe på ruta foran for å slippe ut fukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Flott med Defa pakke.. Får vel snart vurdere å titte etter ledningen til min også..

Hadde også en liknende dunke-av-snø opplevelse i jula, hvorpå min kjære mor sparket skoene skikkelig tørr og ren på de lakkerte listene mine.. Urkhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ja, han fikk kjøpe lunsj til meg grunnet dårlig oppførsel :)

Hmm, har du vurdert å adoptere deg selv bort Brynjar? Jeg trodde ikke det om mora di.. Mora mi er veloppdragen på sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Hmm, har du vurdert å adoptere deg selv bort Brynjar? Jeg trodde ikke det om mora di.. Mora mi er veloppdragen på sånt..

Jo, vurderte sterkt å adoptere meg bort til Fredriksen familien og mine to nye søstre Kathrine og Cecilie.. Var vist en alder issue inne i bildet som gjorde at det ikke lot seg gjennomføre.. Får prøve igjen nå på nyåret da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Ikke idag, men på julaften skulle kollegaen min sitte på opp på jobb, og plutselig hører jeg: BAM... Hva f*** var det utbryter jeg.. Æ sku bare bank a litt snø fra fotan! F*** er du helt svidd i hue utbryter jeg! Næh, ka e gale med det? Du riper lakken din dust, sett deg inn og hold kjeft og dunk av beina som normale folk nå..

Hadde også denne opplevelsen en av dagene før Jul. Har som satte seg inn sa at mattene så så rene ut så her må jeg sparke av meg....

Som dere vet er det utstikkende lakkerte plast terskel lister på A5'en så disse fikk nok noen småriper, men ikke mer enn at det lar seg korrigere bort.

Så mottoet er: Legge inn skitne matter før noen skal sitte på så er de ikke så nøye med å sparke av seg. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du herma nå eller?

*kremt* Hvem hermer?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

hadde det vert ute og barbeint og kun speedoen du skryter sånn av... hadde jeg kansje vert imprignert.

Er det sånn at en må dra til oslo for å få vasket bilen nå da?

hva er det i skiposen?

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det fyres altså..? :D

Varmt i været her sørpå Bo..

HAHA, rimelig crazy om dette er tatt i dag..

Tatt idag ja, kost oss i det deilige været :lol:

He he, Er det Ibiza alias Røa vi snakker ?

Stilig !!! :D

Nja, er ihvertfall sør for Bardufoss :)

hadde det vert ute og barbeint og kun speedoen du skryter sånn av... hadde jeg kansje vert imprignert.

Er det sånn at en må dra til oslo for å få vasket bilen nå da?

hva er det i skiposen?

Hah, droppet Speedo da jeg vet åssen du blir.. Er barbeint i flipsene da ;)

Golfkøller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Du det er nok bare stivelse.. Derfor den står av seg selv ;)

LOL :lol:

Trodde kanskje det var løvblåseren til å tørke bilen med, med ekstra langt munnstykke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...