Gå til innhold

Recommended Posts

Audi S8
Skrevet

Dette her var topp jobb uten tvil! Mohs er god coating, ikke alltid det er like enkelt, som her da produktet starta å herde fortere en du fikk buffet, noe som er den største utfordringen på mangen coatinger, å skjolder kan derfor lett oppstå.man føler som regel det du sier at alt slitet man har gjort, så blir den siste biten ikke heilt som ønsket, å man føler man har misslykkes litt, men som oftast blir kundane kjempe fornøgd, det er min er faring når eg ikke har vert fornøgd med resultatet så har kunden vert kjempe fornøgd selv om eg påpekte det som ikke vart bra :) stå på videre dette kan du :)

Cred!

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

JGNotland
Skrevet

Dette her var topp jobb uten tvil! Mohs er god coating, ikke alltid det er like enkelt, som her da produktet starta å herde fortere en du fikk buffet, noe som er den største utfordringen på mangen coatinger, å skjolder kan derfor lett oppstå.man føler som regel det du sier at alt slitet man har gjort, så blir den siste biten ikke heilt som ønsket, å man føler man har misslykkes litt, men som oftast blir kundane kjempe fornøgd, det er min er faring når eg ikke har vert fornøgd med resultatet så har kunden vert kjempe fornøgd selv om eg påpekte det som ikke vart bra :) stå på videre dette kan du :)

Cred!

Tusen takk for oppmuntring! [emoji5]

Forferdelig kjedelig når eg syntes alt anna blei så bra, men det kommer an på kven som ser. Bileigar studerte bakfangaren ved henting, og lurte på kva eg hadde meint i telefonen. Eg kunne sikkert unnlatt å fortelja om det, men eg er ei ærlig sjel. Har tru på at der varer lengst. [emoji4]

Stort å få gode ord frå dei som har drevet med dette i lengre tid! [emoji1]

BMW E30 320I

BMW E91 320D

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

• 1 year later...
Skrevet

Knallbra jobb og veldig fin bil! :thumbup:

Ellers er jeg enig i at jeg hadde tatt bort M5 emblemet i grillen (pluss de på siden) hvis det var min bil :P

Nordic BilSpa
Skrevet (endret)

Flott jobb !:thumbs: cred given

Forstår at du ble litt lei,når det ble litt skjolder på bakfangeren p.g.a. coating.

Vi er veldig opptatt her av å være perfeksjonister,så alle bitte små ting plage oss,men

p.g.a. vi er opptatt at alt skal vær mest mulig perfekt, så kan kundene stole på oss at arbeidet vil bli gjort riktig.

Har avtalt en jobb på en F10 med karbonlakk i august,så jeg gleder meg.

Endret av Nordicshine

GYEON Certified Detailer

Facebook: Nordic BilSpa

Mine jobber: Nordic BilSpa / Bilpleielogg

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår