Gry

Hvordan finne chassisnr på eldre pajero?

Noen har hensatt en gammel Pajero i skogen her, og nå har den stått siden slutten av mars og folk begynner å knuse ting på den. Skiltene er borte og inni bilen er det endel rusk og rask som tyder på at bilen er hensatt og ikke bare parkert littegrann...

Klarer noen her å tyde reg-nr? Ser ut som 3xx62, antageligvis 31162 utifra bredden på tallene som ikke synes så godt? Men bokstavene? (Vi er utenfor Hønefoss, lokale regnr er JU)

20150428_075257_paj.jpg

20150428_075241_paj.jpg

Og klarer jeg få opp panseret ved å dytte opp låsen med en kraftig skrutrekker? Dvs sperren bak den hvite bøylen øverst i bildet som sitter fast i panseret (jeg vet sånn ca åssen panseret sitter fast). Jeg tok bildene på vei til jobb og hadde ikke slikt verktøy i bilen.. Er det noen andre mekaniske sperrer som evt hindrer en slik fremgangsmåte? Noen har jo allerede fjernet store deler av fronten, og politiet ville gjerne ha rammenummeret for å følge opp saken. I hvertfall sålenge vi ikke har regnr. Jeg har bilder på dashboard-kameraet mitt fra slutten av mars men den sto uten skilt da også.

20150428_075652_paj.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle pajeroene hadde ramme nr innslått i ramma bak ved venstre bakhjul. Men det skal vel stå i motor rom et sted også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah en kjedelig tråd, jeg leste Hvordan fjerne chassisnr

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løste seg via noe gjetting på regnr basert på de tallene man kan se og en lapp som lå i ruta. Antar politiet forteller eier at det er på tide å flytte vraket før den utsettes for mer hærverk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive