Jktheman

pusseskinn eller microfiber klut

Hva fåretrekker folker pusseskinn eller microfiber klut? eller brukes det noe annet? hva anbefales? etter vask.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikrofiber. Pusseskinn er i mine øyne noe dritt som sidestilles med nal.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Waffle weave towel eller generelle tørkehåndkler i mikrofiber fra ymse leverandører.. Cobra Guzzler er en favoritt.

Pusseskinn bruker jeg ikke på noen lenger, ikke i huset og def ikke på bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pusseskinnet mitt havnet fort i søpla etter jeg ble medlem her, og det angrer jeg ikke på i det heletatt.

Her går det i mikrofiber   :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil legge til at de mest populære tørkehåndklærne her på forumet koster mellom 100 og 200 kroner.

Jeg vet ikke om de fremdeles har dette i sortimentet, men enkelte her på forumet har testet et hundehånkle fra Clas Ohlson som har funket veldig bra. Aner ikke hvor mye vann dette absorberer sammenliknet med de mer "proffe" til bil, men de skal etter sigende ikke etterlate seg riper. Kan være litt penger å spare hvis du allikevel er i nærheten av Clas Ohlson en gang.

Tenkte jeg skulle teste dette hundehåndkleet selv.

Endret av SimnS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pusseskinn er fy-fy og dask på lanken :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker selvsagt mikrofiber. Supplerer med trykkluft for å blåse ut vann fra utilgjengelige steder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil legge til at de mest populære tørkehåndklærne her på forumet koster mellom 100 og 200 kroner.

Jeg vet ikke om de fremdeles har dette i sortimentet, men enkelte her på forumet har testet et hundehånkle fra Clas Ohlson som har funket veldig bra. Aner ikke hvor mye vann dette absorberer sammenliknet med de mer "proffe" til bil, men de skal etter sigende ikke etterlate seg riper. Kan være litt penger å spare hvis du allikevel er i nærheten av Clas Ohlson en gang.

Tenkte jeg skulle teste dette hundehåndkleet selv.

Hundehåndkleet er utgått, men CO har et Asaklitt mikrofiberhåndkle i to størrelser, 120x60 og 150x80 til hhv 99 og 149 kroner. Kvalitetsmessig er de helt på høyden med "dedikerte" bilpleiehåndklær, trekker til seg mye vann og riper ikke.

Link: http://www.clasohlson.com/no/Asaklitt-sport--og-friluftsh%C3%A5ndkle/Pr347225000

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive