MbAnette 52 Report post Posted April 22, 2015 Dette blir ett kaotisk show and shine innlegg.. Ble heller ikke fornøyd med resultatet,fordi jeg plutselig måtte bli ferdig da kunde skulle se på bilen. Men jeg kan da legge ut noen bilder. Lakken var grei å jobbe med,men forferdelig stygg. Uklart bilde,men masse riper.. Og her ser det ut som noen har kastet en stein bortover bilen,og fikk til en flott "fiskesprett" dog uten vann. Maskeringsteip bitene er huskelapper:) Bagasjelokket.. Bilen hadde flere matte områder jeg ikke aner hva var,men ble fort bra igjen. Framskjerm bildet over og under. Panser,fælt... Bah.. Så litt bakende.. Og noen crappy ferdigbilder:) Ikke fornøyd med panser,dårlig tid.. Men bedre ble det da. Ja,det var vel det... 20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
truhaa 1,535 Report post Posted April 22, 2015 Ble jo blankt, og heisann for en bil det der er Quote Share this post Link to post Share on other sites
ØHN 5,310 Report post Posted April 22, 2015 Ser ut som du fikk til kraftig forbedring på en storeslem-cruiser. Bra jobba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
hmsilset 3,855 Report post Posted April 22, 2015 Henta mye lakken da Føler på meg at noen var dype,hehe.Flott jobba på råfin bil!Håper på speilrefleks etter bilder neste gang Quote Share this post Link to post Share on other sites
robinrl 188 Report post Posted April 22, 2015 Ble i hvertfall et veldig godt løft, om ikke annet cred! (eller liker som det nå heter) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MbAnette 52 Report post Posted April 22, 2015 Tusen takk alle sammen:) Fikk faktisk ett speilreflekskamera av broren min,men det fikk jeg ikke til. Han er fotoentusiast,så jeg får ta ett kurs i lakk/bilfotografering;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jonkanon 48 Report post Posted April 22, 2015 Kan du si noe om hvilke kombo du foretrakk til denne lakken? flott glans du fikk frem på denne rå maskinen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexanderst 1,890 Report post Posted April 22, 2015 Riktig så flott arbeid på en nedslitt deilig AMG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MbAnette 52 Report post Posted April 23, 2015 Kan du si noe om hvilke kombo du foretrakk til denne lakken? flott glans du fikk frem på denne rå maskinen! Jeg er jo nybegynner og har kun Rupes produkter og Duetto'n. (Som jeg er veldig glad i) Så det ble brukt blå mf pad på de verste stedene og blå pute på de få stedene det ikke var så verst med Zephir'n. Også rupes gul/gul.. Og BH finis voks:) Riktig så flott arbeid på en nedslitt deilig AMG.Takkar:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
D.Mikalsen 3,043 Report post Posted May 13, 2015 Flott oppfriskning på en bil som trengte det, ble blankt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Audi S8 4,822 Report post Posted May 28, 2015 Bra jobb utført her, vart meget blank å fin nå! Cred! Quote Share this post Link to post Share on other sites