Gunnarmikal

Bobil forsegling.

Går det an å bruke feks mastersealent på bobil, den ville vært lett å legge med maskin feks på store flater. Noen som har noen formening om hva forsegling ein kan bruke på bobil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bare godt det. Har polert en bobil, den ble toppet med collinite 845. :)

Edit: klikk her for å komme til den jobben.

Endret av johime(joakim)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, kanskje jeg sko kjøpt ik trippel selv å tatt den en runde me den før mastersealent/ collinite 845 :) 10t er rått at du klarte det på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil absolutt tro at master sealant er fin å bruke til sånt, evt. 845 eller en hvilken som helst flytende forsegling med god holdbarhet.

Regner ihvertfall med at det er en kjempefordel å kunne legge det med maskin på så store flater ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil absolutt tro at master sealant er fin å bruke til sånt, evt. 845 eller en hvilken som helst flytende forsegling med god holdbarhet.

Regner ihvertfall med at det er en kjempefordel å kunne legge det med maskin på så store flater ;)

Netopp det jeg tenkte selv også, at det vil vær enklest å kjappest å legge det med maskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Netopp det jeg tenkte selv også, at det vil vær enklest å kjappest å legge det med maskin.

Jepp!

Pass på å ha nok buffekluter ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt 845 med stort hell på min fars bobil. Holdt hele sesongen og perlet seg fortsatt da vårklargjøringen ble tatt for et par helger siden  :thumbup:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive