Concker

Billig Spyler / Skumkanon

Hei!

Jeg var innom websidene til jula her og så de nå kjører tilbud på noen av de billigere hamron spylerne sine. Disse ser jo i grunn ganske OK ut, med slangetrommel og helt ok specs.

Problemet med disse er jo koblingen vil jeg tro etter litt kjapp googling.

Så tenkte og høre om noen vet om det finnes noe adapter fra disse over til karcher eller nilfisk med tanke på skum kanon?

Jeg kunne tenkt meg en enkel og billig spyler i prisklassen 1000-1500kr

for enkel vask utenfor bostedet, da hovedvaskeren (Nilfisk 140.2) står på en annen lokasjon. 

Hadde helst sett for meg slangetrommel, samt mulighet for skumkanon, (Da helst billig karcher skumkanon, da den gjør jobben for enkel vask)

Noen tips? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slet veldig med å finne en kobling som passet min maskin når jeg hadde en hamron. Men mener å ha lest om at noen fant en som passet. Ligger nok her inne vis man finner di rette søkeordene :) Alt for trøtt til å bidra med noe mere en det, nattskift modus kjennes på kroppen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma/Bosch ser ut til å skulle passe, muligens med noen små justeringer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte flere koblinger til denne hamron spyleren jeg hadde, jeg fant aldri noe som passet.. tror jeg prøvde Foma sin også.

Ikke likte jeg hamron sin spyler heller noe godt :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte flere koblinger til denne hamron spyleren jeg hadde, jeg fant aldri noe som passet.. tror jeg prøvde Foma sin også.

Ikke likte jeg hamron sin spyler heller noe godt :P

Prøvde du black n decker kobling? Ser veldig lik ut..

Evt har jeg en ødelagt karcher liggende jeg kan stjele håndtaket ifra om jeg muligens kan få skrudd over slangen.. hm..

Endret av Concker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foma sin passer ikke. Kjøpte en for å prøve :) Men finner du en i plast går det kanskje med litt modifisering :),

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive