Gå til innhold

Fikse innkjørsel - med hva?

Recommended Posts

Skrevet

Dette vil bli en veldig dyr løsning. det er ikke uvanlig med 300W / m2 utvendig. Vi har varmekabler i kjørespora langs vår ekstremt bratte bakke (to stk 16A kurser.) Hvis det kommer et stort snøfall må man i tillegg måke vekk snøen for å unngå at det smelter og deretter blir til is. Her merker vi mye på regningen når varmekablene står på eller ikke [emoji14]

I mitt tilfelle snakker jeg om et strekk på ca 5 meter som vil være ganske flatt, så det er mer som mulig luksusløsning for å holde det snø og isfritt enn et egentlig behov :)
  • Moderatorer
Christer
Skrevet

For 5 meter hadde jeg ikke giddet. Da er det å ta seg en økt når det kommer snø, og hvis det blir is av det kjøper du deg en ishakke på Biltema og tar deg en 15-minutters hakkerunde etterfulgt av spade for å få det vekk.

Hvis det du tenker på er det jeg tror du tenker på, så tilsvarer området omtrent trappene mine opp til inngangsdøren, og det er veldig fort gjort å holde isfritt.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

• 5 years later...
Skrevet

Hei

Trenger  litt hjelp!

jeg har ca 180/200m2 som skal asfalteres og lurer på hvor mye koster hele eller m2pris ?

Skrevet
7 timer siden, Stian b skrev:

Hei jeg har ca 180/200m2 som skal legge asfalt og lurer jeg på prisen hva vil det bli ?

Det burde du strengt tatt kontakte et firma som legger asfalt og spørre om. :)
Men et lite estimat er:
200m2 med 4cm tykk asfalt, type Agb8 kommer på ca 50000-60000kr, pluss evt tilkjøring.

• Haha 1
  • 2 years later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår