Victor

Detailing som hobby er snart over

En hel bil laget av store deler platina og titan... Er dessverre en stund til jeg har råd til, i allefall! Hehe

Men ordentlig kult da! Mon tro om lakk sitter!?

Endret av RuZleBiFf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig at noe kan være så vannavstøtende, men jeg tror hvis bilene skal bli laget av dette, vil det koste en god sum. Og kanskje andre ting vil bli prioritert først, fly, båt, tog etc, håper jeg! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtp hvor lite resurser vi har i verden av Platina så har vi ikke mye å frykte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult om de hadde fått til noe tilsvarende strukturer i nye superstoff som f eks graphene eller lignende. som er billige å produsere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi må pakke sammen sakene våre på jakten etter den uslåelige sheeting og beading effekten vi babler om..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok bare å begynne nedpakkingen!
CarPro Immortal:

Ellers hevder jo også enkelte av de som holder på med Ceramic Pro at bilene behandlet med dette både er ripesikre og selvreparerende.

Jeg tror nok at vi skal få nok å gjøre med poleringsmaskinen i framtiden også. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser rimelig sykt ut! Hvordan er det mulig, er dette en slags "gummi/gele" som ikke går an å bryte gjennom?

Vil det si at man kan smelle bilen i børstevask eller selvvaske med børste uten at det blir riper? Det blir rimelig lett å vaske bilen for de som ikke har utstyr hjemme og må dra på selvvasken :)

Men hva er de hvite prikkene/flekkene på de som har carpro coatingen??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive