Gå til innhold

Detailing som hobby er snart over


Victor

Recommended Posts

AppelsinSkall

En hel bil laget av store deler platina og titan... Er dessverre en stund til jeg har råd til, i allefall! Hehe

Men ordentlig kult da! Mon tro om lakk sitter!?

Endret av RuZleBiFf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Stilig at noe kan være så vannavstøtende, men jeg tror hvis bilene skal bli laget av dette, vil det koste en god sum. Og kanskje andre ting vil bli prioritert først, fly, båt, tog etc, håper jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Ser ut som vi må pakke sammen sakene våre på jakten etter den uslåelige sheeting og beading effekten vi babler om..

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Det er nok bare å begynne nedpakkingen!
CarPro Immortal:



Ellers hevder jo også enkelte av de som holder på med Ceramic Pro at bilene behandlet med dette både er ripesikre og selvreparerende.

Jeg tror nok at vi skal få nok å gjøre med poleringsmaskinen i framtiden også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser rimelig sykt ut! Hvordan er det mulig, er dette en slags "gummi/gele" som ikke går an å bryte gjennom?

Vil det si at man kan smelle bilen i børstevask eller selvvaske med børste uten at det blir riper? Det blir rimelig lett å vaske bilen for de som ikke har utstyr hjemme og må dra på selvvasken :)

Men hva er de hvite prikkene/flekkene på de som har carpro coatingen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...