Krisse

Julekalender

Har ventet i spenning på julekalender fra samarbeidspartnerne her inne, men hvor ble de av? Jeg vant en del stæsj i fjor så jeg synes det er et ypperlig konsept!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, glemt å legge inn link.. Kommer nå!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes/håper kanskje at de av leverandørene som har kalendere kunne gått sammen og gitt 24 desember gaven til ungdom som kanskje ikke har så mye, vanskeligstilte eller de som har falt utenfor. Men som har en interesse av bil, i form av en dags kurs all inclusive for en liten gruppe. Kanskje det hadde vekket glød i noen som ikke vet hva de vil! For all del, dette er kun en mening jeg har. Men de fleste av oss her inne har det veldig godt! Hva med å spre litt dcn glede? Kanskje morgendagens konge finner en hobby som de virkelig trives med!

Endret av polishduden
6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig koselig forslag, Håkon! Stemmer for det! :)

Vi er bortskjemte her inne og har det aller meste vi trenger. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe vi gjerne vil være med på om flere av leverandørene her er med, men jeg syns det bør være litt leverandørnøytralt og bør etter min mening organiseres gjennom DCN (Dennis/Truls) - altså at det gis fra DCN m/samarbeidspartnere og de (evt medlemme her inne) bestemmer hvem det skal gå til.

Vår kalender på Facebook er en annen greie og kjøres selvfølgelig videre uavhening av dette.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes/håper kanskje at de av leverandørene som har kalendere kunne gått sammen og gitt 24 desember gaven til ungdom som kanskje ikke har så mye, vanskeligstilte eller de som har falt utenfor. Men som har en interesse av bil, i form av en dags kurs all inclusive for en liten gruppe. Kanskje det hadde vekket glød i noen som ikke vet hva de vil! For all del, dette er kun en mening jeg har. Men de fleste av oss her inne har det veldig godt! Hva med å spre litt dcn glede? Kanskje morgendagens konge finner en hobby som de virkelig trives med!

x2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut :) Viktig å hjelpe andre ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette blir gjennomført så sponser jeg gjerne 500kr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre julekalender finner du på facebook:

Parts and Retards AS: https://www.facebook.com/laaav.no?hc_location=timeline

Bilbelysning.no: https://www.facebook.com/pages/Bilbelysningno/176924085769294?fref=ts

Siden det ikke kun er bilpleie så valgte vi å legge den der, idag har vi 20% rabatt på Iron-X i luke 2.

Når det gjelder å støtte en god sak 24.desember så har vi allerede bestemt oss for å støtte Foreningen for omplassering av Dyr i år. (FOD)

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive