Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hvilken av coatingene fra modesta er lettest å legge? Hvordan er disse kontra polishangel viking coat?

Hvor kan de kjøpes?

bilmagikeren
Skrevet

Hei, du kan kjøpe det hos Exint (swissvax). Jeg tror bc-05 el bc-04 er enklest å legge, men det kan de som har mer erfaring med merket uttale seg sikkert om.

Min bilpleielogg

Bilmagikeren 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

Swissvax certified detailer

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

erikstein
Skrevet

Bc05 er "lettest".

Bc04 skal vel legges våt samt at den er litt mer følsom for temp og fuktighet.

Skrevet

Håper trådstarter har litt erfaring med å legge coating, da det blir mye jobb hvis man ikke gjør det riktig :)

erikstein
Skrevet (endret)

Jeg siterer egentlig hva jeg har fått beskjed om via swissvax (spurte forrige helg).

Har lagt gtechniq coating og carpro cquartz finest.

Skal derimot legge Modesta bc05 neste helg :)

Har fått beskjed om at bc05 og carpro finest er forholdsvis like å legge mtp. Flashing og påføring.

Bc05 legger man jo etter primer. Finest legges direkte på helt ren lakk.

Endret av erikstein
Christer R
Skrevet

Bc09 er desidert den enkleste å legge,til og med min datter på 7 år kunne lagt den. Viss man ikke er vant med coatinger eller er litt usikker så holder du deg vekke fra de som skal legges med vann.

Og vannskrekken er bedre på bc09 enn de andre fra Modesta som eg har testet,har dog ikke testet 05.

Skrevet

Hva ville man få et best resultat med da UK quartz eller modesta bc09? Disse to er like lette å få til?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår