Gå til innhold

Chemical Guys Skinnpleie-kit - Over tid?

Recommended Posts

Skrevet

Har et Chemical Guys Skinnpleie-kit, kan det ha noe forseg / at det er bedre, å la produktet stå i skinn setene mine før jeg tørker overflødig vekk igjen?

F.eks jeg reiser vekk 1uke, kan jeg rense skinnet, og la condition stå i hel uke? Selv om nattens tempraturer går ned til 5-10grader nå?

Evt sette inn en ovn som holder en vis nedre temp.

Vil setene ha godt av dette, og kanskje bli enda mykere?

Skrevet

Brukte dette en del for noen år tilbake, hvis jeg slurvet litt med avtørkingen ble restene hvit og hard, så jeg hadde ikke gjort det.

Har du relativt nytt skinn i en relativt ny bil trenger du ikke nødvendigvis skinnkrem sånn som jeg har forstått det, setene i V60`n min har en form for coating/klarlakk så krem/conditioner trekker ikke inn, bruker Gtechniq L1 som er en slags sealer/coating for "lakkert" skinn.

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=15_24&products_id=81

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår