Olausse

Ekstra "kluter" til glassmaster pro

Noen som har peiling på hvor man får tak i ekstra kluter/pads til glassmaster? Søkte kjapt på ebay. Men der kostet det jo omtrent like mye får 3 kluter som det Gjør for en ny glassmaster.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har, sender pm i morra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du glassmaster og ekstra kluter til en hyggelig pris og? ;)

Jeg har, sender pm i morra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du/dere virkelig til å bruke den? Jeg syns den var fryktelig kronglete å bruke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått testet den enda. Det er kanskje en god ide å teste den før jeg kjøper ekstra kluter;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du/dere virkelig til å bruke den? Jeg syns den var fryktelig kronglete å bruke...

X2

Prøvd 1 gang for lenge siden, aldri mer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

konseptet er helt greit. Men utforming og bruken er helt håpløst. Men, det er klart at hvis noen har noen triks på hvordan den brukes, så er jeg åpen for det :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den hver gang jeg vasker ruta. Et par-tre dusjer med glassrens på puta og så vaske med vertikale bevegelser.

For min del er det den beste måten og vaske innsiden av ruta.. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte uansett frem med kluten/papiret da jeg ikke kom ordentlig til langs kanter, billettholder, rundt innfesting av speil osv., det var jo de plassene den egentlig skulle være genial. Føler det er mye enklere å bare bruke papir/klut når jeg uansett må bruke det likevel, men det er selvfølgelig smak og behag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo blant annet nederst på vindu bla. Hvor det kan være knotete. Men som sagt har ikke testet den enda. Skal prøve å få tatt en litt større shine på bilen i kveld:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du glassmaster og ekstra kluter til en hyggelig pris og? ;)

Glassmaster koster 113,- hos blankbil nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassmaster koster 113,- hos blankbil nå :)

:thumbup: Må prøves! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt denne en del, og funnet den uvurderlig på en del biler (som vises i noen av mine S&S) Jeg foretrekker fremdeles lofritt papir, men har hatt bl.a noen eldre ferrarier som speedometer huset står så nære frontruten, at du ikke kommer til med papir, og som nevt tidligere, så er den meget bra for biler med veldig skrå frontrute, for å komme til helt neders.

Min konklusjon : foretrekker det lofrie papiret, men den koster lite, å er meget bra å ha den dagen du sitter der med en bil, å ikke kommer skikkelig til rundt ruta.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt denne en del, og funnet den uvurderlig på en del biler (som vises i noen av mine S&S) Jeg foretrekker fremdeles lofritt papir, men har hatt bl.a noen eldre ferrarier som speedometer huset står så nære frontruten, at du ikke kommer til med papir, og som nevt tidligere, så er den meget bra for biler med veldig skrå frontrute, for å komme til helt neders.

Min konklusjon : foretrekker det lofrie papiret, men den koster lite, å er meget bra å ha den dagen du sitter der med en bil, å ikke kommer skikkelig til rundt ruta.

Litt i den banen jeg tenker og. Merker at det er fryktelig knotete på enkelte biler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er gull i enkelte bakruter og. Biler med fast hatt hylle og bratt vinkel på glasset, perfekt for å nå helt ned til bunnen da :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk testet den idag. Syntes den virket ganske ok. Nå har jeg ikke testet lofritt papir så mye, men. Men hvordan det faktisk fikk finner jeg vell ut når jeg møter på lav sol etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive