griffenfeldt

sertifiseringskurs?

Det er ikke ofte jeg ser det blir annonsert om sertifiseringskurs. Hvem holder slike?

Er det forhandlere?

Kunne tenkt meg kurs for å kunne tilby kunder å legge coatinger av ulike slag ( nanolex, polishangel cosmic osv ) men et swissvax kurs hadde heller ikke vært dumt. Dessuten viser det en viss faglig tyngde utad til kunder når man kan reklamere med at man er serifisert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolex og Swissvax vet jeg holder sertifiseringskurs en gang i blant iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg ser det blir annonsert om sertifiseringskurs. Hvem holder slike?

Er det forhandlere?

Kunne tenkt meg kurs for å kunne tilby kunder å legge coatinger av ulike slag ( nanolex, polishangel cosmic osv ) men et swissvax kurs hadde heller ikke vært dumt. Dessuten viser det en viss faglig tyngde utad til kunder når man kan reklamere med at man er serifisert.

Cosmic er vel Proglazer som har? Mener og ha lest att kun bilpleiesenter får denne sertifiseringen. Ikke skyt meg om det er feil...
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cosmic er polishangel

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig klar for noe slik jeg også.

Å bli swissvax godkjent detailer feks hadde vært fristende

Men også å bli Gtechnic accredited detailer.

Usikker om polishangel,modesta osv har slike, men jeg er åpen for litt jeg :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde gjerne tatt et par netter på hotel og litt reisevei for det rette kurset.

Jeg antar at slike kurs blir annonsert her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noen av forhandlerne titter innom å tar en vurdering.

Kanskje et slags sertifiserings kurs med "certified detailer" diplom som ikke bare er myntet på de som driver bilpleie sentere eller i større skala enn flertallet her inne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem holder Gtechniq certified kurs her i norge? Modesta hadde også vært interessant. Jeg har brukt Gtechniq en god del nå, på kundebiler. Og kunne tenkt meg et sertifiseringskurs om noen holder det,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax annonserte på facebook for en tid tilbake at de ønsket flere approved detailere. Jeg sendte da en mail men hørte aldri noe. En god stund senere sendte jeg en melding direkte på facebook men fikk ikke svar her heller. Greit at mange har det travelt men når det går uker og måneder uten svar er ikke det spesielt imponerende synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært ok og hørt hvilke krav de forskjellige stiller også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket opp dette med swissvax, og de mente dette var for de som har skal ha "swissvax senter" altså for de mer seriøse med etablerte bedrifter, og ikke som i mitt tilfelle som driver mer på hobbybasis med et par biler pr mnd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtechniq Accredited detailer gis kun etter kurs fra Gtechniq sine egne kursholdere, så det må isåfall komme kursholdere fra England. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert billigere å fly alle interesserte til England mtp reise og opphold :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noen fra gtechniq og holdt kurs her eller har de som er approved vært over og tatt kurs?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtechniq Accredited detailer gis kun etter kurs fra Gtechniq sine egne kursholdere, så det må isåfall komme kursholdere fra England. :)

Sikkert billigere å fly alle interesserte til England mtp reise og opphold :)

Guttetur!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive