Gå til innhold

Noen med erfaring ang.lakkering av bil i polen?

Recommended Posts

lillejordet
Skrevet

Føler for å oppdatere her jeg.. Fikk pris innafor budsjett hos en lakkerer her i området. Totalt like i underkant av 25k eneste som ikke er med da er taket :)

alexanderst
Skrevet

Eller lakkering generelt i utlandet. Trenger noen tips her.

• 2 years later...
corvettec4
Skrevet

Hei

Trenger seriøst hjelp her, pusser opp en Corvette C4 1987 modell.

Problemet er jeg trenger hjelp til lakkering, enkelt og finne.

Bare et problem priser fra 45,000,- og oppover.

Det her er snakk om lakkering ingen oppretting, har lest og søkt på nett og her.

Men kan noen hjelpe meg finne en SERIØS rimelig lakkerer, her eller i Polen.

det kommer skilt på den i løpet av høsten, så kan kjøre et stykke.

Tom

Skrevet

Uff, jeg leser så utrolig mye om lakkering i Polen og andre øst-europeiske land.
Er mange forskjellige kvaliteter på arbeid overalt, selv her i Norge. Men det er noe lettere å klage og få fikset på nytt her kontra i utlandet.

En "bekjent" av meg gadd ikke å koste på seg lakkering i Norge så lakkerte Porschen sin i Polen, endte med en 3x dyrere regning her i Norge da alt måtte strippes og lakkeres om...

De som sier at bilen er helt fin og uten bulker o.l. -Dette er jo kun på overflaten. Eksempel: Dersom det er påbegynnende sinkslipp så må jo dette slipes ganske godt ned, i noen områder må man på med ekstra flexi sparkel osv.. Blir jo fort masse ekstra arbeid (timer...). 

Jeg vil si at enhver hel lakkering til rundt 30 er veldig billig. Hvis dere får en fastpris er det jo gull verdt.

Hvis man tenker at ting er dyrt i Norge, vel timeprisen er vel ikke ufin i forhold til annet håndverker tjenester?

Så kan man også regne inn lakkpris (koster nesten 1000,- literen), en del andre kjemikalier og utstyr + det å starte opp en lakkboks gjerne koster litt og fasiliteter. 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår