Elly

Noen med erfaring ang.lakkering av bil i polen?

53 innlegg i emnet

Sitter å leser litt fram og tilbake, og grunnarbeid + lakkering av bil i polen er jo latterlig billig.

Men så leser jeg også på et forum, at de kan komme hjem til deg og gjøre bilen klar til lakkering. Også må jeg leie lakkboks i 2 dager,slik at de får lakkert den.

Dette høres jo perfekt ut for min del, som er skeptisk til å sende den vekk…. Noen som har erfaring, kontakter og slikt innen dette??? Vil få på lakk før vinteren og kulda kommer, og selvsagt spare mest mulig penger :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spare penger er jo alltid kjekt. Men å finne et lakkverksted som er villige til å leie vekk lakkboksen til omreisende polakker i et par dager?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ArildM på Toyota forumet (ts-ogn) har hatt to biler hos samme kar i Litauen, og ser ut til å være svært fornøyd med jobben gjort der i hvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta en titt på den posten her: https://forum.vacn.no/showthread.php?263293-Lakkere-Foliere-Sote-bilen-i-Polen-Les-her

Har en hel lakkering på en bil som jeg vurderer å sende til Polen for å sjekke ut litt hvordan jobben blir og som kan hjelpe meg litt med å vurdere om det er verdt det kontra det å lakkere selv på fremtidige jobber.

Ellers har jeg sett at det er noen som leier ut lakkboks på Finn.no

Eller man kan ta den helt ut og lakkere den selv og ta det ekstra arbeidet som kreves etterpå. Legger man litt jobb i det så kan man si at man har den blankeste bilen i gata:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vits å ha de hit da. Lakk utstyr koster, og særlig lakkboksen i drift.om jeg var arbeidsledig nå, så hadde jeg tjent 30000 i mnd og kjørt biler til og fra lakkering i polen eller Litauen :) det er ikke aktuelt å hel lakkere her ihvertfall. Kun om det er forsikringssak..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi her i mitt område er heldige da, som har eget lakkverksted drevet av en polakk, men flere polakker i arbeid som tar forarbeid og lakkeringer. Kanskje ikke helt Polen-priser, men halvparten og under av typisk norsk pris.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi her i mitt område er heldige da, som har eget lakkverksted drevet av en polakk, men flere polakker i arbeid som tar forarbeid og lakkeringer. Kanskje ikke helt Polen-priser, men halvparten og under av typisk norsk pris.

Jasså? :)

Det er jo mye kortere vei til Stord enn til Kraków... tror vi må snakke litt mer sammen... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør kanskje dumt nå, men lakkerer de hvitt? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.

Fikk ordnet super deal med en lakkerer :) Han fikser bilen ferdig lakkert før vinteren kommer,og jeg gjør litt gravemaskin arbeid hos han :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør kanskje dumt nå, men lakkerer de hvitt? :)

Ja, de lakker i alle farger! :D

Men sånn alvorlig så ja, her får man kvittering på arbeidet, og må betale moms. Såvidt jeg har fått med meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen jeg kjenner eller? :rofl1:

Jasså? :)

Det er jo mye kortere vei til Stord enn til Kraków... tror vi må snakke litt mer sammen... :)

spezial prize 4u my frend :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen jeg kjenner eller? :rofl1:

Skal ikke se bort i fra det! Du kjenner de vel bedre enn meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres interessant ut. Har de et firmanavn? Er det noe du ønsker å poste, eventuelt sende på PM? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I made the paintjob for ArildM booth Toyota's MR2 from TS-ogn forum. One was 2013, other one this year. More pics from diferent projects are in my website. Feel free for any questions ;)DSCF0668.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne jeg.  om det finnes flere med no erfaringer med lakkering i polen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neh, lakker selv ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som har muligheten til det :P hehe.  har hørt om muligheten men lite med folk som har noe konkrete erfaringer virker det som :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakkert maaaaaaaaaaaaaaaaange biler i Polen jeg. Hva trenger du å vite? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om forresten? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en bmw e39 stv sølv grå.  er noe rust i forkant av kanalene  og under baklampene å et par 3 andre små flekker å en liten bulk på en av fram skjermene planen var å få lakkert alt under vinduer.. er en bruksbil/familiebil så noe stramt budsjett å da som ikke er gunstig.  så spørs hva som gir mest for penga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive