FredrikD91

Audi A4 1.8TSQ 99 modell (Bergen)

Hei.

Har holdt av en bil som skal hentes fredag 13 Juni, som skal inn til ett bilpleiefirma nå på onsdag, hvor bilen visstnok skulle få en såkalt "full" pakke. Men jeg ønsker likevel at bilen skal bli tatt hånd om av en detailer her på forumet. Ønsker da en ca. pris på "full" utvendig pakke.
Se link for mer bilder av bilen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48312429

Mvh.

Fredrik

Ta kontakt via PM her på DCN. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. Lykke til:-)

Endret av Stian911
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Christer R /Rasmussens auto spa

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Stian! Ja får satse på det hehe.
Takk AndersN, skal høre med han :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville avlyst den "poleringen" hvis du er usikker på kvaliteten. Da denne kan ødlegge mer en den fikser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre er det ikke noe jeg kan gjøre med da selgeren allerede hadde avtalt time til den, jeg ringte han og uttrykte ønske om at en detailer i Akershus område heller kunne ta det, men han sa at de hadde hatt alle bilene inne hos dem i alle år og vært kjempefornøyd hver gang, får se på det.. hehe ( er helt enig med deg.. ) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.

Endret av AndersN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig av en bilselger å insistere på at den skal behandles før salg. Han burde jo se på det som penger spart.

Hvis han gjør det av sikkerhet for seg selv kan han eventuelt endre kjøpekontrakt med deg, og at lakktilstand i kjøpstidspunkt ikke kan påklages, da kunde selv ønsker å få polert/behandlet bilen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil :)
Ikke ofte man ser TQS biler til salgs lenger..

Veldig kurant pris også med tanke på facelift, med såppas mye utstyr, samt skinn. (Personlig ville jeg foliert treverket tho..)

Den blå fargen der kan fort virke litt kjedelig, men med hjelp av riktige hender så har den veldig mye potensiale :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nå har jeg jo ikke tvunget han vekk fra det. Men familien hans brukte visstnok firmaet til alle bilene og har gjort det i alle år. Både han og faren virket veldig glad i bilen, og sverget visstnok til firmaet. :) Ønsker ikke lage noe mer gemytter ut av det, da jeg ikke aner noe om firmaet.

Litt av grunnen til hvorfor jeg ikke ønsker å nekte han dette er også fordi han tar full innvendig pakke også. Så fant jeg også ut da jeg så på bilder fra mailen min som jeg hadde glemt å se på før tråden ble lagt ut, at det er rust på 2 paneler/dører og bakluke.

Vurderer å fikse dette før evt. shine. Men også greit å være føre var, så jeg har en ca. peiling hva angående pris og detaileren som skulle utført arbeidet. :)
Men takk for svar og innspill så langt.
Hadde nektet selger dette dersom lakken hadde vært rustfri og det kun var utvendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Concker, derfor jeg hugget til så fort som mulig på den. Har en TQ sedan nå, men den skal selges til min bror :) Har siklet LEENGE på din bil, ser vannvittig bra ut! Får satse på at det blir en liten prosjekt tråd på min når jeg skal sette den inn til vinteren for litt finpussing osv. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt rett borti gata den ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vet du noe jeg ikke vet? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Concker, derfor jeg hugget til så fort som mulig på den. Har en TQ sedan nå, men den skal selges til min bror :) Har siklet LEENGE på din bil, ser vannvittig bra ut! Får satse på at det blir en liten prosjekt tråd på min når jeg skal sette den inn til vinteren for litt finpussing osv. :)

Lover bra ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å ta en skikkelig motorvask, noen som kunne tenke seg å ta jobben? :) Snarest :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske rett fram med motorvask på en 1.8T bare ta av topdekslet å legg en plastpose over coilene, sett på igjen lokket.

Jeg gjør dette på Avanten min, jeg har enda ikke fått vann i nærheten av coilene da :)

Ellers dekk til luftfilter om slikt er åpent etc :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men ønsker å få brukt skikkelige midler osv. Har ikke kjøpt inn så mye av den type ting enda.
:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mht ABS hjernen på denne så kjøpte jeg en fra Modulemaster.com til samme bil (sedan), og den har funka supert. Var greit enkelt å bytte selv også.

Tror jeg betalte 1300,- for den, + at en får igjen en del kr om en sender den gamle tilbake til de også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men ønsker å få brukt skikkelige midler osv. Har ikke kjøpt inn så mye av den type ting enda.

:)

Du trenger egentlig bare en høytrykkspyler, prickbort, autofoam og surfex samt en myk børste.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner jeg det selv :) Takk for svar. :)

Mht ABS hjernen på denne så kjøpte jeg en fra Modulemaster.com til samme bil (sedan), og den har funka supert. Var greit enkelt å bytte selv også.

Tror jeg betalte 1300,- for den, + at en får igjen en del kr om en sender den gamle tilbake til de også.

Ja, mener jeg leste det før jeg kjøpte bilen. Skal sjekke hvilken ABS hjerne jeg har i morgen, så se om jeg får bestilt en :) Takk for hjelpen der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive