Gå til innhold
Marius1

Sprayflasker

Recommended Posts

Knutis    754
Knutis

Disse er helt ok. :)

Bare såvidt ok. :)

Jeg syns de lekker veldig fort og enkelte stoffer får fargen på trigger til å farge av. Fikk røde fingre engang, husker ikke hva jeg da hadde på den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakken    125
Bakken

Jeg har noen blå og oransje sprayflasker som jeg mener jeg har kjøpt på Europris en gang i tiden. Kjempefornøyd med disse. Du kan jo ta turen innom der og se hvis du har en sånn butikk i nærheten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Jeg har noen blå og oransje sprayflasker som jeg mener jeg har kjøpt på Europris en gang i tiden. Kjempefornøyd med disse. Du kan jo ta turen innom der og se hvis du har en sånn butikk i nærheten :)

skal sjekke dem :) Så lenge det ikke blir som prickbortflaskene som begynner å lekke... Kansje det bare er jeg som er for ivrig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakken    125
Bakken

Jeg har Prickbort i disse flaskene med disse sprayhodene, og det funker helt supert. Fås ikke over disk da, dessverre...

Endret av Bakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

akkurat! Jeg prøve den på clas i første så får jeg heller ta strafferunde som det som regel pleier å bli ;)

Synes de jeg postet er finere med farger og sånn! :ph34r:

Bare såvidt ok. :)
Jeg syns de lekker veldig fort og enkelte stoffer får fargen på trigger til å farge av. Fikk røde fingre engang, husker ikke hva jeg da hadde på den. :)

tynner? :P

Forresten det her dobbel trigger sprayhode, noen som har prøvd det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trondb    104
Trondb

Det er vel samme komboen som jeg linket til istad, eller?

Når vi ser nærmere på saken så ser det jammen slik ut ja:)

Endret av Trondb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakken    125
Bakken

Når vi ser nærmere på saken så ser det jammen slik ut ja:)

Mhm. Da spørs det hva som blir billigst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Nafstad    39
Kristian Nafstad

Jeg hadde korrosol i en sånn flaske, og det fungerte VELDIG fint for meg. Ingen problemer, og ingen lekkasjer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

Jeg har prøvd en drøss med slike flasker før, men bestilte 10 Atomizaflasker fra Bilnerden i fjor, og angrer ikke i det hele tatt. Har vel 14 Atomizaflasker nå med forskjellig sprayhode, og de tåler sinnsykt mye juling, anbefales på det sterkeste. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SpeedKid    3
SpeedKid

Har tre av disse selv (brukt i ca 9mnd), ikke hatt noe problem over hode med PB, Surfex og korrosol. Hodene har ikke tetta seg og de sprayer like fint. MEN det er ikke de råeste, liker flaskene fra g techniq best :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 888
Christer

akkurat! Jeg prøve den på clas i første så får jeg heller ta strafferunde som det som regel pleier å bli ;)

Synes de jeg postet er finere med farger og sånn! :ph34r:

tynner? :P

Forresten det her dobbel trigger sprayhode, noen som har prøvd det?

Jeg bruker stort sett bare dobbelttriggere siden jeg da bare trenger å trykke halvparten så mange ganger på triggeren...

De fungerer veldig bra, men avhengig av produkt brukt varierer forstøvingen veldig. Tykkere produkter som felgrens og IronX fungerer ikke så bra med slike triggere. Prickbort, Surfex HD og tilsvarende tynne væsker fungerer veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Jeg bruker stort sett bare dobbelttriggere siden jeg da bare trenger å trykke halvparten så mange ganger på triggeren...

De fungerer veldig bra, men avhengig av produkt brukt varierer forstøvingen veldig. Tykkere produkter som felgrens og IronX fungerer ikke så bra med slike triggere. Prickbort, Surfex HD og tilsvarende tynne væsker fungerer veldig bra.

Akkurat men har du link til noen? Bruker Korrosoll og Sonax felgrens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 071
Øyvind G

Har tre av disse selv (brukt i ca 9mnd), ikke hatt noe problem over hode med PB, Surfex og korrosol. Hodene har ikke tetta seg og de sprayer like fint. MEN det er ikke de råeste, liker flaskene fra g techniq best :)

Jeg har vel aldri sagt at disse er helt rå. Jeg sa de er helt ok. :)

Selv synes jeg at de grå fra MG, Atomiza, CG.. osv er de beste sprayhodene man får, men disse må ofte kjøpes over nett.

Når det gjelder flasker foretrekker jeg disse.

IMG_3431_1024x683.jpg

Endret av Øyvind G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig