mstrandbo

Dagbladet tester bilpolish

Sorry, men minusene Swissvax får er tull og tøys. Minus for brukervennlighet? Å påføre Shield er jo en drøm. At grunnarbeidet er mer krevende i form av f.eks. tid, er for meg helt naturlig, og absolutt ikke noe minus i mitt hode. For Hvermannsen er det kanskje det...

Jaja. Det positive er at et mainstream medie gjør et forsøk, og sannsynligvis treffer de Hvermannsen. Også har de ikke med Turtle. Bare det er vel en revolusjon :D

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på er hvordan DB / Dinside / Autofil gang på gang velger å lage kvasi-saker der den som tester/vurderer også har enorme kommersielle interesser i produktplassering.

Denne gangen er det særdeles betenkelig at de oppfører Bilpleiekongen (som gjør testen) som forhandler på to produkter du fint kan kjøpe (Autoglym og Meguiars) en rekke andre steder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler ikke helt at Swissvax hadde noe i den testen der å gjøre, men er vel positivt at de nevnes. Ikke fordi det er Swissvax, men fordi det er en god voks, og kanskje noen skjønner at rens og beskyttelse godt kan være to ulike produkter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæven her var det både fugl og fisk :D hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å sammenligne Autoglyms SRP mot SV Cleaner fluid og Shield blir jo ikkje helt rett, å heller ingen av de produktene som er med fjerner noe særligt med defekter, det skjules kanskje, men alt er der etter vask.

Og holdbarhet må testes over lengre tid enn 20 vask tatt på ganske kort tid(Var ikkje nevnt i artikkel, men rekner med det ikkje er utført over 6-10 mnd)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men minusene Swissvax får er tull og tøys. Minus for brukervennlighet? Å påføre Shield er jo en drøm. At grunnarbeidet er mer krevende i form av f.eks. tid, er for meg helt naturlig, og absolutt ikke noe minus i mitt hode. For Hvermannsen er det kanskje det...

Jaja. Det positive er at et mainstream medie gjør et forsøk, og sannsynligvis treffer de Hvermannsen. Også har de ikke med Turtle. Bare det er vel en revolusjon :D

Hvis du leser testen ser du at de får minus på brukervennlighet fordi det er 2 produkter i stedet for 1, og at det ikke er bruksanvisning.

De skryter av både glans, renseegenskaper og holdbarhet. Normalt ville produktene fått slakt pga. pris, men i denne testen synes jeg de var overraskende positiv. Et stort skritt i riktig retning :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt og betalt den testen , som det er hver gang

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive