Tocasp

Anbefaling av spruteflasker.

Fant ikke noen tråder som ikke innebar mye lesing og diffuse svar, så jeg prøver med en ny tråd her..

Det ser ut som jeg kjøper inn litt korrosol, p21s og prickbort i 5litersdunker nå og lurer på hvilke flasker som er å anbefale.. Har valgt ut kwazar sin 0,5liter til P21

Og lurer på om jeg skal kjøpe atomiza flaske sammen med atomiza chemical spray head til korrosol og pb.

Jeg ser at scandicshine har denne 3-pakkningen. Hvordan vil disse være på korrosol og pb?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Atomiza med chem-head til nesten alt. Knallflaske:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert..

Og du har ikke noe trøbbel med sprayhodene med pb eller korrosol?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker atomiza til alt bortsett fra surfex selv, om flaskene skal stå ei stund uten å bli brukt (1 uke +) setter jeg hodene i ei bøtte med rent vann og spyler igjennom, kun for sikkerhets skyld :)

synes p21s sitt org. hode fungerer bra

Endret av chrefs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert..

Og du har ikke noe trøbbel med sprayhodene med pb eller korrosol?

Nix, ikke noe problem med noen flasker. Mine flasker står ofte ubrukt 1 uke i slengen uten at jeg tømmer eller gjør noe som helst. Ikke noe problem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel bruke akkurat det du vil hvis du skyller etter bruk. Hver gang. Kjøpte "proff" flaske på Clas Olson. Varte 1,5 år helt til jeg glemte å skylle etter å ha brukt den til surfex. To uker med produkt i hodet tok knekken på den. Finn en du liker. Og skyll:-))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel bruke akkurat det du vil hvis du skyller etter bruk. Hver gang. Kjøpte "proff" flaske på Clas Olson. Varte 1,5 år helt til jeg glemte å skylle etter å ha brukt den til surfex. To uker med produkt i hodet tok knekken på den. Finn en du liker. Og skyll:-))

Ok. Har jo det sprayhodet fra før nå, men på de små flaskene. Og de syns jeg er gode å bruke så da får jeg se om ikke det blir flere av de sammen med de andre store flaskene. Og så får jeg legge meg til den vanen at de skal skylles etter bruk..

Takk for tipsa!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surfex og atomiza med foamer head er helt king

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har atomiza med chemical sprute hode. dei står med masse rart på heile tia uten å skylle igjennom og funker endå.

anbefalast

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Kwazar til alt. Brukt i et år uten skyll, ingen problem. Da med Rim 7, PB, ProGlazer og Surfex HD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive