Gå til innhold

Lakk som skifter farge

Recommended Posts

Skrevet

Får ikke helt dette til å stemme... Fargene "utenfor" bilen virker å skifte i takt med lakken, samt han nevner noe om at fargen kan justeres etter spenningen som sendes gjennom karosseriet. Trodde karossen var felles jord jeg :P

Skrevet

It is fake :)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Skrevet

Du får lakk som skifter farge med temperatur ... Men om du får til hellakkering er noe annet, iværtfall ikke populært på det norske marked enda ;)

Skrevet

Du får lakk som skifter farge med temperatur ... Men om du får til hellakkering er noe annet, iværtfall ikke populært på det norske marked enda ;)

Med god grunn! Den skal være rimelig temperatursensitov for å skifte farge her til lands.

Samme temperaturen året rundt. I alle fall i år.

• Forhandlere
Concker
Skrevet

Samme fyren her:

https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_861610&feature=iv&src_vid=ZX8-iMTRQHk&v=Tl8LWTX9Guo

Legg merke til at det tydeligvis er fargeskift på vindu sotingen også :lol:

Skrevet

Med god grunn! Den skal være rimelig temperatursensitov for å skifte farge her til lands.

Samme temperaturen året rundt. I alle fall i år.

Kanskje der du bor, men jeg hadde nok hatt mange forskjellige farger på både daglig og ukentlig basis året rundt :)

Skrevet

Kanskje der du bor, men jeg hadde nok hatt mange forskjellige farger på både daglig og ukentlig basis året rundt :)

Her svinger temperaturen mer på badegulvet enn ute.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår