Gå til innhold

S&S: Tesla Model S P85 - drs detail

Recommended Posts

DavidRS
Skrevet

Knall jobb! Cred levert. Hvor mange Teslar har fått kjenne dine magiske hender nå? :)

Takk for det :)

Dette blei nummer 12 tror jeg. :)

Denne trengte sårt en runde med poleringsmaskinen, enda en gang leverer du topp blank Tesla! :):thumbs:

Cred!

Takk for det, André :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Skrevet

Flott resultat. Var nettopp på Lagunen kjøpesenter hvor Tesla hadde utstilt en svart bil. Unger krøp over alt og alle fingret med grisete syltelabber både utenpå og inne i bilen. Selgeren var helt fortvilet. Det var rett før jeg hentet quick detailer og noe mf til han. Han skulle se om han fant noe wipes på obsen. Lykke til sier jeg. Send han ett bilde av din:-))

DavidRS
Skrevet

Flott resultat. Var nettopp på Lagunen kjøpesenter hvor Tesla hadde utstilt en svart bil. Unger krøp over alt og alle fingret med grisete syltelabber både utenpå og inne i bilen. Selgeren var helt fortvilet. Det var rett før jeg hentet quick detailer og noe mf til han. Han skulle se om han fant noe wipes på obsen. Lykke til sier jeg. Send han ett bilde av din:-))

Hehe. Jeg vil ikke ha den jobben med å fikse den bilen veit jeg! ;)

Takk skal du ha! :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Skrevet

Bøyer meg i poleringsstøvet for deg her Davidrs, knallbra! :)
Cred 1+

Skrevet

Flott resultat på en flott bil. :)

Du har jo tatt en del biler med denne fremgangsmåten nå, og våren er snart på plass.

Hvilke erfaringer har du gjort deg når det gjelder holdbarheten på denne behandlingen gjennom vinteren?

Om jeg skal kunne gi deg et tips, så er det å få med flere bilder med lys på lakken slik som du har gjort her:

http://strandbo.org/gallery3/var/resizes/DavidRS/TMS-Sort/18.jpg?m=1395314565

Men da også med lys på begge sider av skillet for å vise hvordan lakken ser ut etter korrigering.

Det er med lys og evt blitz rett på lakken at man ser hvordan den egentlig er etter korrigert. :)

Skrevet

Dette ble jo blankt og holofritt :thumbup: tenk at eier allerede har klart å kantkjøre felgene litt ^_^

Carburatore
Skrevet

Fikk helt vondt av kantkjørte felger på en så ny bil! Og for noen holos. Bra opprydding etter alle kombotestene! Cred! :)

DavidRS
Skrevet

Flott resultat på en flott bil. :)

Du har jo tatt en del biler med denne fremgangsmåten nå, og våren er snart på plass.

Hvilke erfaringer har du gjort deg når det gjelder holdbarheten på denne behandlingen gjennom vinteren?

Om jeg skal kunne gi deg et tips, så er det å få med flere bilder med lys på lakken slik som du har gjort her:

http://strandbo.org/gallery3/var/resizes/DavidRS/TMS-Sort/18.jpg?m=1395314565

Men da også med lys på begge sider av skillet for å vise hvordan lakken ser ut etter korrigering.

Det er med lys og evt blitz rett på lakken at man ser hvordan den egentlig er etter korrigert. :)

Takk for det, Knutis. :)

Blei dessverre dårlige bilder i denne runden. Var så jævlig frustrert en stund at kamera fikk være kamera en stund.

Alle tilbakemeldingene jeg får er gode, og at det holder godt, men skal be noen kunder om å komme innom så jeg kan følge opp. :)

Dette ble jo blankt og holofritt :thumbup: tenk at eier allerede har klart å kantkjøre felgene litt ^_^

Ja, han var litt lei seg for de felgene. Hehe.

Fikk helt vondt av kantkjørte felger på en så ny bil! Og for noen holos. Bra opprydding etter alle kombotestene! Cred! :)

Takk så mye :)

Skrevet

Alle tilbakemeldingene jeg får er gode, og at det holder godt, men skal be noen kunder om å komme innom så jeg kan følge opp. :)

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har brukt u-testet LSP på biler to ganger, og begge ganger har den ikke levert iht forventningene og jeg har tatt bilene tilbake for å legge ny LSP ved en senere anledning.

Kundene vet jo ikke alltid selv hva de kan forvente, derfor liker jeg best å teste LSP på egne biler, for deretter å bruke den på kundebiler. :)

Det er mye snake-oil på markedet, så alt må testes. :D

DavidRS
Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har brukt u-testet LSP på biler to ganger, og begge ganger har den ikke levert iht forventningene og jeg har tatt bilene tilbake for å legge ny LSP ved en senere anledning.

Kundene vet jo ikke alltid selv hva de kan forvente, derfor liker jeg best å teste LSP på egne biler, for deretter å bruke den på kundebiler. :)

Det er mye snake-oil på markedet, så alt må testes. :D

Det er jeg helt enig i. Det er greit å bruke noe man vet fungerer.

Jeg kommer foreksempel aldri til å legge cg 5050 på noe igjen etter at jeg fikk omtrent 3 ukers holdbarhet med den på egen bil i fjor. :)

J9 Detailing
Skrevet

Nok en perfekt Tesla-jobb av deg! Cred.

Hvor får jeg kjøpt sorte Wurth-puter? ;-)

J9 Detailing
Skrevet

Selvsagt. Har Wurth butikk rett borti gata har så nå skal jeg direkte bort i lunsjen og handle. Kanskje kan jeg legge puteletingen til sort Tesla på hylla en gang for alle. Håper :)

• 3 weeks later...
DavidRS
Skrevet

Godt jobbet. Er litt utfordrende denne typen lakk, men du fikset det jo bra. Flott resultat.

Testet de sorte menzerna putene forresten?

Tror ikke jeg har testet sort Menzerna, men tror jeg har bestilt et par for å teste. :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår