Bilnerden.no

BN: Lansering av ny Foam Lance

25 innlegg i emnet

Vi har valgt å ta inn en ny variant Foam Lance som blir produsert i Kina. Det finnes mange forskjellige produsenter av Foam Lance i Kina og etter vår erfaring er veldig mange av disse av dårlig kvalitet. Vi har testet kvaliteten på denne en lang stund nå og den virker veldig solid.

Selges til introduksjonspris denne helgen, kun 299,-! - http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_50&products_id=514

FoamLance2_zpsf855a135.jpg

FoamLance_zpsca3fcd03.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har valgt å ta inn en ny variant Foam Lance som blir produsert i Kina. Det finnes mange forskjellige produsenter av Foam Lance i Kina og etter vår erfaring er veldig mange av disse av dårlig kvalitet. Vi har testet kvaliteten på denne en lang stund nå og den virker veldig solid.

Selges til introduksjonspris denne helgen, kun 299,-! - http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_50&products_id=514

FoamLance2_zpsf855a135.jpg

FoamLance_zpsca3fcd03.jpg

Forskjellen på denne og den skumkanonen dere allerede har?

Kvaliteten på denne er bedre? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg på og :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fortsetter tilbudet ut uken :)

Litt forskjell i utseende samt at denne versjonen blir produsert i Kina, mens den andre blir produsert i Italia. I bruk og skumfaktor føles de like :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min skumkanon kjøpte jeg fra Shinearama for noen år siden og den ser lik ut som på det nederste bilde. Trodde alle var like jeg, men her har jeg tydeligvis tatt feil.

Om min er fra Kina eller Italia vet jeg ikke, men den har fungert utmerket i de årene jeg har hatt den.

Prisen på denne skumkanonen du har fått inn her nå Kristian kan ikke engang UK konkurere med. Godt du presser litt priser her. :fun:

Har tipset en på jobben nå. Han har hatt lyst på skumkanon en stund vet jeg så vil tro han går for denne da det ikke finnes billigere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne havner definitivt i ukens handleliste. :)

Hva skjer egentlig hvis jeg velger å hente i butikk fremfor å betale for å få fraktet dem til nærbutikken? Må det avtales en tid på forhånd eller har dere noen faste tider for henting?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne havner definitivt i ukens handleliste. :)

Hva skjer egentlig hvis jeg velger å hente i butikk fremfor å betale for å få fraktet dem til nærbutikken? Må det avtales en tid på forhånd eller har dere noen faste tider for henting?

Du må gjerne komme å hente :) Adressen er Østre Lohnelier 67 og hentetidspunkt må avtales dagen i forveien.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende. Bestilt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten er sikkert grei, men kvaliteten på plastflaska er heller dårligare, med tanke på plastgjengane rundt toppen på flaska, dei blir fort slitne, noko som resulterar i slarkete påskruing :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får jo en ny plastflaske hos BN for 89,- Så hvis gjengene begynner å ta kvelden etter en stund i bruk er det jo bare å kjøp en ny. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får jo en ny plastflaske hos BN for 89,- Så hvis gjengene begynner å ta kvelden etter en stund i bruk er det jo bare å kjøp en ny. :)

Med forbehold om at den eventuelt passer da :) Den er egentlig beregnet for den Italienske varianten. Kan sjekke dette i morgen. Kan også sjekke med leverandør om vi kan skaffe ekstraflasker til Kinavarianten til en grei pris.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde kanskje ikke vært dumt hvis det viser seg at gjengene er en svakhet:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde kanskje ikke vært dumt hvis det viser seg at gjengene er en svakhet:)

Har ikke hatt problemer med dette selv, så jeg vil anta at dette ikke er eller blir noe generelt problem :) Gi svært gjerne beskjed dersom det er flere som har samme problem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde denne i dag. Syntes den fungerte meget bra! Faktisk bedre enn min italienske versjon da den spruter overalt, selv med gjengetape overalt:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe vårkampanje på denne i samme slengen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe vårkampanje på denne i samme slengen?

Det har vært tilbud på den. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da passte det bra å kjøpe den nå i påskekampanjen :-)

Endret av Salcin
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med forbehold om at den eventuelt passer da :) Den er egentlig beregnet for den Italienske varianten. Kan sjekke dette i morgen. Kan også sjekke med leverandør om vi kan skaffe ekstraflasker til Kinavarianten til en grei pris.

Fått sjekka opp angående ekstraflasker til kina-skumkanonen? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått sjekka opp angående ekstraflasker til kina-skumkanonen? :)

Disse passer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive