martinsens

GoPro vs. Contour

Vurderer å kjøpe et sport/action kamera. Noen som har noen synspunkter rundt GoPro eller Contour?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er strålende fornøyd med gopro hero 3 silver kameraet jeg har selv ihvertfall :)

Står litt her:

http://goprovscontour.com/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ga vekk mitt Gopro kamera og alt utstyr. Klart kvaliteten er god men uten lyd er de null verdt ;) jeg hadde det som sikkert heter H2.eller noe sånt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et Contour, og det fungerer helt ok. Litt knot å bruke uten lcd-skjerm, men har ikke sett etter om dette finnes som ekstrautstyr. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et Contour, og det fungerer helt ok. Litt knot å bruke uten lcd-skjerm, men har ikke sett etter om dette finnes som ekstrautstyr. :)

Er vel egen mobil app som fungerer som skjerm/kontroll panel på disse på lik linje som gopro?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er utrolig dårlig oppløsning, er tregt og fungerer tidvis dårlig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det er utrolig dårlig oppløsning, er tregt og fungerer tidvis dårlig. :)

Akkurat ja, jeg ville tro at det var en av få punkter countour var bedre på pga bruk av bluetooth og ikke wifi,

Da med unntak av rekkevidden så klart som er betraktelig bedre på gopro

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv gopro hero hd (eller hd 2, husker ikke), og er ikke frelst.

For min del fungerer det til å filme enkelt-run på downhillsykkelen for egen tidtakning, men ikke mer. Bilde/lydkvaliteten er drit dårlig, det er tungt og har dårlig ergonomi. Det som er bra er batteritiden.

Min bror kjøpte i fjor gopro 3 black og har hatt mye problemer. Bildekvaliteten er bra for denne type kamera, men sliter veldig med at kamera skrur seg av/ikke vil skru seg på, og alt for dårlig levetid på batteriet. Er også oppgitt over at de reklamerer med at black-versjonen har 4k. Ja det har den, men med en framerate på 12fps. Hva faan skal man bruke 4k i 12fps til?

Har sett at både sony og garmin har lansert nye kameraer som vil komme ut på markedet i løpet av våren (tror jeg), som absolutt kan være verdt å vurdere istedenfor.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive