• 0
chrefs

Vifte til setetørk

Spørsmål

Hei!

Vurderer en seterens på sparket, bilen skal brukes i morgen, så jeg trenger en hurtigtørk over natten..

Hva bruker folket? Ser jula har mye billig, men er litt nervøs for å la disse stå natten over inne i bilen, burde jeg være det? Føler også at 1000W blir "litt" overkill inne i en liten kupé..

Kjør på!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 svar til spørsmålet

• 0

Hørtes ut som stress for min del = ikke noe artig å holde på. Vent heller til du har en dag til rådighet, så kan du ta hele interiøret ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg har 1400W kupévarmer fra Jula som blåser hele natten uten problemer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Hørtes ut som stress for min del = ikke noe artig å holde på. Vent heller til du har en dag til rådighet, så kan du ta hele interiøret ;)

Har tatt resten tidligere idag, kun setene som står igjen :) Hadde egentlig tenkt å vente med setene, men heller det enn å sovne på sofaen ;) Endret av chrefs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg har pleid å kjøre 2kw vifte

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Det blir ikke for mye. . Kjør på!:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Har skinnseter selv, men etter å ha renset resten av interiøret med rensemaskin, er det nesten tørt hvis man kjører en ekstra runde med kun oppsuging av vann. Om bilen står over natten i garagen er det ihvertfall helt tørt neste morgen, har du ikke tilgang til garage blir det muligens litt annerledes :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Eg bruker den største viften fra Defa som er har 2 stille 1000W/2000W den er sikker og god :) husk å ha vindu litt opne så du får utskifting av luften :)

DSC_0244_533x800.jpg

Endret av Audi S8
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Eg bruker den største viften fra Defa som er har 2 stille 1000W/2000W den er sikker og god :) husk å ha vindu litt opne så du får utskifting av luften :)

DSC_0244_533x800.jpg

Fine de ja Audi S8, bilen kan få litt fuktmerker på interiøret etter tørk, bare å ta en MF, i verste fall med interiør spray og dra over. Blir gulle godt! Ville ventet med å ta vinduer innvendig til alt er ferdig tørket og ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Takk for mange tilbakemeldinger! Svigers har som regel alt, og jaggu hadde de ikke ei 2kw vifte også..

Dog ikke "veltesikring" på den, så jeg tok ikke sjansen på å la den stå over natten i garasjen.

Da fikk jeg ei unnskyldning for å ta bil nr 2, mens setene ble tørre nok til å la resten lufttørke i garasjen over natten også :) ble gode 8,5 time med vask og rens av interiør det!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive