Dennis

Nedetid fra klokken 00:00 i natt

25 innlegg i emnet

Til informasjon :)

DCN vil flytte til ny server klokken 00:00 i natt. Nettsiden vil derfor være utilgjengelig fra ca klokken 00:00 i natt og utover kvelden.

Selve flyttingen er gjort på 10-15 minutter, men siden vi bytter IP adresse så vil det ta noe tid før de forskjellige Internett leverandørene får oppdatert DNS slik at vår nettadresse peker til riktig IP.

Noen vil derfor kunne nå ny server i løpet av kvelden mens enkelte vil kanskje måtte vente til i morgen tidlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What? Hva skal jeg da gjøre på utover natta?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn.no :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei - Og jeg som slutter på jobb 00:00, første jeg gjør etter jobb er å gå inn på DCN! :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det ikke nettopp kommet ny Donald Pocket?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ingen fare for deg Knut. Du må jo legge deg rett etter barnetv uansett! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bitches; please. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med knutis. Det var den natta liksom, skal man liksom prøve å konversere med dragen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med knutis. Det var den natta liksom, skal man liksom prøve å konversere med dragen?

:rofl1: :rofl1:

Kanskje en ide innimellom, tross alt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rofl1: :rofl1:

Kanskje en ide innimellom, tross alt?

Sorry, klarer bare å se for meg torture chamber i Dungeon Keeper!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke tiden på å fortelle henne hvor mye penger du har brukt etter at du blei medlem her;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jøss, da blir det tortur i hele natt da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke tiden på å fortelle henne hvor mye penger du har brukt etter at du blei medlem her;)

Haha:) VG imorgen: Mann sporløst forsvunnet i Lier området. Politet trenger tips.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:) VG imorgen: Mann sporløst forsvunnet i Lier området. Politet trenger tips.

Ser heller for meg: Mann funnet drept i Lier som overskrift, og teksten under blir som følgende:

En mann i 20 årene blei Tirsdag morgen funnet død i Lier. Liket blei funnet i en garasje tilknyttet avdødes gård. Den endelige dødsårsaken er ikke klar, men det skal ha blitt funnet store mengder bilpleieprodukter i og rundt avdøde. Mannens samboer erkjenner ikke straffeskyld, men mener han fortjente det etter å ha brukt fldre månedslønner på produkter, og mesteparten av fritiden i garasjen, eller på Norges største interesseforum for bilpleie. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser heller for meg: Mann funnet drept i Lier som overskrift, og teksten under blir som følgende:

En mann i 20 årene blei Tirsdag morgen funnet død i Lier. Liket blei funnet i en garasje tilknyttet avdødes gård. Den endelige dødsårsaken er ikke klar, men det skal ha blitt funnet store mengder bilpleieprodukter i og rundt avdøde. Mannens samboer erkjenner ikke straffeskyld, men mener han fortjente det etter å ha brukt fldre månedslønner på produkter, og mesteparten av fritiden i garasjen, eller på Norges største interesseforum for bilpleie. :D

haha :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbs:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner på denne igjen :) Kun ca 20 min til det er shutdown for i kveld ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æææ:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder du å fikse VIP-medlemskapet mitt i samme slengen, har sendt mail her inne, men ikke hørt noe. Har prøvd flere ganger, på forskjellige duppedingser, men får bare feilmelding ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive