Gå til innhold

S&S: Audi A5 - drs detail

Recommended Posts

DavidRS
Skrevet

Audi A5 S-line

Denne jobben kom inn via forumets 'jobb ønskes utført'-del.

Pratet litt frem og tilbake med eier om hva han ønsket, og kom frem til en avtale. :)

Planen på denne bilen var egentlig å lage en full S&S, men når jeg kom fram til lokalet jeg skulle bruke, som upraktisk nok ligger over 4 mil hjemmefra, og jeg oppdaget at jeg hadde glemt minnekort både i speilrefleksen og videokameraet ga jeg faen. Da fikk jeg heller jobbe med bilen, og ta med minnekort neste dag. :)

Så her er istede en liten video som viser hvordan alt blei tilslutt. :)

http://www.youtube.com/watch?v=UF5783mo3sY

Totalt tidsforbruk blei ca 20 timer.

David.

• DCN Poeng 10

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Skrevet

Veldig pent resultat. Hvordan var lakken på denne? Tenker på myk/hard/sticky. Jeg har tilsvarende audi som jeg skal ta med Rupes 15. :rolleyes:

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

DavidRS
Skrevet

Såg jo meeeeget bra ut :) nytt lokal du bruker noda?

Takker! :D

Tja, det blir vel mer et nødløsningslokale når det andre er opptatt. Det jeg normaltsett bruker ligger 500m hjemmefra, mens dette er på jobben, så er litt over 4 mil, da blir det straks litt mer knot å komme seg frem og tilbake etc. :)

Veldig pent resultat. Hvordan var lakken på denne? Tenker på myk/hard/sticky. Jeg har tilsvarende audi som jeg skal ta med Rupes 15. :rolleyes:

Takk for det.

Denne var hard og fin å jobbe med. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Hvor er "Heia bloggen" Duckface?

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

DavidRS
Skrevet

Nice! cred! :)

Takker! :)

Hvor er "Heia bloggen" Duckface?

Ehm.. ehh. du skjønner.. det er veldig fort gjort å glemme det.. Prøver lizzom å skille litt mellom bloggene da veit du! Så, ehm, på rosabloggen min så er det masse duckface og sånt lizzom..

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Takker! :)

Ehm.. ehh. du skjønner.. det er veldig fort gjort å glemme det.. Prøver lizzom å skille litt mellom bloggene da veit du! Så, ehm, på rosabloggen min så er det masse duckface og sånt lizzom..

Mkay... url til rosabloggen din, por favor.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår