JEG

Ønsker utvendig shine av 2012 audi A5, Oslo,Skøyen

Hei,

Jeg har en 2012 Audi A5 Coupe i farge Daytona Grey. Denne har gått på E18 siden i fjor sommer. Jeg tenker at det kanskje er på tide med en utvendig behandlig for å beskytte mot salt og steinsprut. Jeg ser for meg at jeg skal behandle bilen 2 ganger i året, så lakkforsegling bør vel da ikke være nødvendig? Ønsker derfor forslag til, og tilbud på, utvendig behandling av denne. Erfaren bilpleier ønskes, med referanser til tidligere arbeid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Du burde nok ha noe beskyttelse, enten voks eller forsegling, ev coating. Sistnevnte er kanskje ikke aktuelt da de skal holde 18mnd+(som regel).

Det blir nok ikke noe problem, da folk her på forumet pleier å ha rimelig kontroll på Lsp:)

(Last step product)

Lykke til med behandling av bil:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full Gtechniq-detail er avtalt på denne. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo greit:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på S&S av denne og ja David? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jada. :-D

Endret av DavidRS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avtale inngått!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

For en amatør som meg er det litt for mange ord (polering, voks, forsegling, coating, etc) til at jeg klarer å henge med. Som du ser endte jeg opp meg å gå for en litt bedre beskyttelse enn først tenkt. Jeg håper at det skal gjøre at det blir lettere å holde bilen ren her i byen.

Jeg er opprinnelig fra bygda og er virkelig ikke vant til all denne møkka som kommer når man kjører på E18 :-P

Hei. Du burde nok ha noe beskyttelse, enten voks eller forsegling, ev coating. Sistnevnte er kanskje ikke aktuelt da de skal holde 18mnd+(som regel).

Det blir nok ikke noe problem, da folk her på forumet pleier å ha rimelig kontroll på Lsp:)
(Last step product)

Lykke til med behandling av bil:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer nok til å bli fornøyd med behandlingen, og bilen er absolutt i trygge hender:)!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive