bilmagikeren

billigst microsoft works, hvor?

Som nevnt hvor får man dette? Har ikke så greie på men har vært litt bort idet og trenger det fremover, ev lignende om det fungerer..

Man kjøper det vel lovlig, eller er det slik man kopierer over lav sko? (finnes det gode gratis lignende?)

Maskinener en lenovo G580 som vi kjøpte i våres.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp office student :) billig og bræ

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo Open Office, som er gratis.

Jeg har det selv, nå bruker ikke jeg dette mye, men iallefall til mitt bruk er denne helt grei..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok så open office er ganske kurrant? Men er den kompatibel med samme "formater" som de andre?

Dumt spørsmål kanskje..

Men tror jeg har det på pc, så da kan jeg jo bruke det foreløpig:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den er helt kurant selv. ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal bruke det til? Er det bare enkel skriving? Eller er det mer kompliserte saker du skal gjøre? Vil tippe Word har noen flere funksjoner ovenfor Open Office, uten at jeg vet det helt sikkert. Bruker selv MS Office da jeg fikk det når jeg var ferdig med skolen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløping bare lære meg litt, og å prøve å lage noen hefter o.l Er bare et par av programmene jeg har brukt.

Men jeg vurderer sterkt å begynne for meg selv til høsten, kanskje før. Og bør lære meg litt av dette.

Hadde vært ålreit å lært et program man kan bruke "profesjonelt". Men det kan du vel?

Er ikke heftige prosjekt jeg knekker på dataen altså:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har MS Office Stundent og Business lisenser liggende å støve om noen trenger.

Har 2 av hver.

Send meg en PM om du er keen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Office 365 kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil prøve Office kan du laste ned en 30 dagers prøveversion av Office, og så kan du eventuelt abbonere på det for 79kr per måned. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man oppfordrer selvsagt alle om å holde seg til lovverket! :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selsagt:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microsoft Office over alt annet enn hva jeg har prøvd. Open Office er håpløst og tungvint. Works er vel så som så. Trodde de hadde sluttet med Works? Apple sitt er nogenlunde, men funker dårlig. MS Office 2013/14 er den jeg bruker nå, og funker knallbra. Lett å finne frem, masse funksjoner, lett å få ting pent selv om man ikke har peiling på design.

Bruk den Office 365 greia som er skybasert, for 79kr mnd har du vel 3 eller 5 lisenser du kan bruke. Samtidig slipper du å kjøpe helt ny Office når ny versjon kommer ut, da den skybaserte følger etter de nye versjonene. Genialt. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, det så bra ut! Veldig rip-off av Office, men det er jo egentlig bare bra føler jeg, spesielt når det er gratis! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, det så bra ut! Veldig rip-off av Office, men det er jo egentlig bare bra føler jeg, spesielt når det er gratis! :)

Så lenge funksjonaliteten er der, ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive