Gå til innhold
Hans M

WaxGuard? Ok greier??

Recommended Posts

Hans M    0
Hans M

Hei.

Har hatt den ene bilen til hellakkering for en liten stund siden, midten av oktober for å være nøyaktig.

Da var det prat på å lakkbeskytte bilen i etterkant. Har etter det blitt sittende og lese litt her på forumet og har blitt usikker på hva jeg skal velge.

Det firma som lakkerte bilen har noe som heter WaxGuard. Noen som har noen erfaring med det? Er det bra greier eller er det bare oppskrytt?

Skulle vel etter det jeg forsto være noe av det samme som ditech behandling.

Endret av Hans M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bilmagikeren    40
bilmagikeren

Hei:) jeg ville absolutt heller kjøpt en forsegling ev coating. Om du ikke vil gjøre det selv, kan du sikkert få litt hjelp på forumet. .

Har ikke noe særlig kjennskap til det du nevner, men ditec er ikke favoritten min. Men kan sikkert fungere for noen:)

Ditec er meg bekjent en "vanlig" forsegling.

Ville lest litt rundt på forumet før jeg hadde tatt en avgjørelse. .

Lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans M    0
Hans M

Hadde jeg ikke rota meg innpå her hadde jeg helt sikkert syns det var helt greit, men etter å ha lest en del her inne i det siste har jeg i grunn kommet til det at det finnes mye som er mye bedre.

Og siden jeg kjenner jeg begynner å bli bitt av basillen heller jeg mer mot noe som jeg kan "etterbehandle" på egenhånd.

Ikke så lyst til å starte på den bilen helt på egenhånd enda, men kunne godt tenke meg å vært med og lært en del tips og triks.

Må nok finne meg noen her inne som holder til i nærheten tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Disse forseglingene er det som regel ikke noe galt med, problemet er ofte at de som gjør jobben skal maskinpolere bilen først i full fart, og legger ofte igjen en drøss av kjørespor/hologrammer som ikke blir så pent når solen titter frem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kim andre    0
kim andre

Jeg har lagt Waxguard på flere biler,og jeg har bare hatt fornøyde kunder i etter tid.
Så jeg kan anbefale deg den ihvertfall.

Men og få kjøpt det over disk og gjøre det selv er ikke så lett da dem egentlig krever at må ha et kursbevis/nr

på at du kan legge dette.

Men alt er mulig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 241
DavidRS

Høres imponerende ut med diamanthard overflate da! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig