villans

Forhandlere av Clay klut

Vet ikke om dette er riktig kategori men har at spørsmål til de som forhandler Clay klut(towel) her på forumet.

Ser at her på forumet er det tilbud på Clay klut til 99kr mens Bilpleiekongen kjører tilbud på samme produkt til 398kr..

Bilpleiekongen mener grunnet høy pris hos ham, er bedre kvalitet på kluten,stemmer dette at d finnes forskjellige kvaliteter på klutene eller er dette bare tull ?

Endret av villans
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en i sommer som man tar ca 50 biler med. mener det er en god kvalitet siden 50 er en haug med biler. vil ikke tro at den til 398 er noe bedre. du kan jo kjøpe 4 stk for den prisen. rett meg om jeg tar feil. har bare kjøp av de som selger her inne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det gjør det, kommer ja an på produsent:) og hvordan man bruker den allt i fra mye til lite, og hva man bruker som lube.

Tror den fra Bilpleiekongen er fra Speedy Surface prep towl. Det er den jeg bruker og har vel hatt den siden i sommer og bruker den på ca 4-5 biler i uka om ikke mer:) og den er like fin:) Men fått min fra MG da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer selv på å kjøpe dette men prisen spriker noe veldig her.

Er den til 398,- så mye bedre enn den til 99,- at den er verdt det?

Noen som har testet begge?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg merker ikke forskjell på kvaliteten. Den til 99.- har kun vært et tilbud.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det skal sies, så synes jeg Bilpleiekongen er ganske overpriset, bare får å ta et grovt eksempel er Meguiars mild clay den får du som oftest til 350,- hos samarbeidspartnerne her inne, men hos han skal han ha 760,- for akkurat samme clay som sagt du får 350,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fin og medium fra Alien, så har jeg medium fra speedy, kjøpt fra USA i 2011. Merker ingen forskjell på de 2... Kjøp den billige

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han får produkter via Norsk Prol er produktene svindyre i utgangspunktet, så om han skal ha sjans til å tjene penger på dem må han ha det prisnivået han har, er jeg redd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive