Superbshine

Rens av interiør etter uhell med full passasjer

Hei godt folk, her trengs d litt hjelp og gode forslag til hvordan dette kan gjøres uten å måtte demontere hele dashbord:

Bil :ny vw jetta 2013 vil jeg huske.

Uhell: full passasjer var uheldig å spydde på dashbord, dette er renset, men havnet litt "uhell" ned og inn i luftdyse/r.. Åsså eier av bil planlegger å demontere hele dashbord og ut med rør å vaske dette me no jalla vaskemidler vil jeg tru:p

Spørsmålet mitt, og til han som eventuellt må betale dette:

Går d ann å få renset/vasket dette uten å rive ut dash? Tenker da å bare demontere dyser å få til noe derifra?;)

Takker på forhånd for svar, vet her florerer med dyktige og idè-rike mennesker:)

God helg:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo an å prøve demontering av dyser, også suge ut det som eventuelt måtte være der? Kanskje ha i Greenclean eller annen APC som Gtechniq W2 el. Også utføre en ozon-behandling når det er renset så godt som dette lar seg gjøre.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crc sitt a/c skum. Stikk slangen så langt ned i dysa som mulig, fyll opp helt til skummet omtrent tyter ut. Gjør dette i alle dyser til boksen er tom. La virke i ca 20 min. La så bilen stå på tomgang osv som anvist på boksen.

Og bytt kupé filter etter behandling

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd at full demontering må til, for å garantert få bort all lukt. Ligger det noen ørsmå rester igjen der, så kommer lukta tilbake, med en gang varmeapparatet går igang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folks;)

Kan jo prøves d dere sier:)

Regner med full demontering som tommy sir, men må prøves;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folks;)

Kan jo prøves d dere sier:)

Regner med full demontering som tommy sir, men må prøves;)

Hei hvor bor du da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i nærheten sv hfest:p langt unna di fleste her:p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde det der en gang. Demonterte hele dashen, Spylte og vasket alle slanger og dyser. + varmeapparatradiatoren. Det gikk fint helt til høsten kom å jeg skrudde på varmeapparatet........ :wacko:

Det endte med en tur til høggern for å finne komplett opplegg fra en delebil. Da først ble det borte

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er redd at full demontering må til, for å garantert få bort all lukt. Ligger det noen ørsmå rester igjen der, så kommer lukta tilbake, med en gang varmeapparatet går igang.

Det er min erfaring også.

Hadde forresten noen som spydde i setet på en Ford jeg hadde. Endte med å bytte hele setet. Siste gang jeg kjørte på fulle folk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulle folk er noe drit å ha i bil. Jeg kjører konsekvent ikke Taxi når venner og bekjente har vært på fest. Regner med at du må bytte store deler av innmaten for å bli kvitt lukta. Spy setter seg over alt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller ville demontert alt, enn å lukte på spy i en ny bil, eller gammel bil. Spiller ingen rolle :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steder å vaske bilvask

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive