DavidRS

Riper i Gtechniq

Hei.

Søker litt råd hos dere altvitere.
Audi A5'en jeg behandlet for noen uker siden har blitt noe voldtatt av noen som har vært uforsiktige, og det har blitt noen stygge riper. Jeg har ikke sett skaden selv, så vet ikke om dette er ned gjennom 2 lag med Exo V2 og ett lag med C1, eller om Gtechniq kan skades på denne måten. Eier sier han ikke kjenner skaden med neglene, men at det ser veldig stygt ut.

Har dere noen tips til hvordan han/jeg bør gå frem for å fikse dette?

Legger ved et bilde eier sendte meg som viser skaden.

Alle tips mottas med stor takknemmelighet! :)

David.

ripe%20i%20audi%20a5.jpeg?m=1385503258

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bare synsing fra min side, men hvis han ikke kjenner skadene med neglen hadde jeg rett og slett prøvd meg på en håndpolering med Gtechniq P2 og håndpaden deres på merkene, og evt lagt på C1 igjen (med forbehold om at C1 kan legges flekkvis).

Hvis ikke er det vel å maskinpolere hele panelet og legge på ny LSP...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe i samme bane jeg har tenkt på. Har sett flekk-fiks av Gtechniq hvor det maskeres et område som maskinpoleres og vaskes med wipedown, også legges C1 kun innenfor det maskerte området, også fjernes maskeringen og det legges Exo i et litt større område. Problemet er jo at C1 skal ha 12 timer herdetid, og det er ikke så lett når eier ikke har garasje.. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ta pasienten inn en helg og la den stå over natten. Kan da umulig ta mer enn en halvtimes tid å fikse det der, inkl påføring?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, vil tro det er fort gjort. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive