Graf von Vogel

Smartwax professional series erfaringer

Hei

Har fått en pakke med Smartwax Professional series polish/lakkrens. #80101 og #80102. Skal ta en taxi til helgen som har rulla 130 000 og er ca et år gammel. Mercedes W212. Vaska med svamp og greier noen ganger, men som regel bare med høytrykk.

Noen som har erfaringer med Smartwax Professional serien eller? er ikke dette bare CG i annen forpakning?

Lurer på om jeg skal prøve meg med #80102 og se om det tar vaskeripene, og alt annet dritt kundene har greid å påføre bilen :P Kjører med DA maskin.

Greit å få brukt opp litt gratisprodukter på en bil som det ikke er så nøye med, men er dette shitty produkter så går jeg kanskje for s3 og s30.

Noen som har testa disse eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke testet de, men brukt Cg Vserie en del, og den er god, så om det er samme bør dette gå fint..

Tror ikke disse produktene er spesielt dårlige, de burde jo levere det de skal:)?

Når det er sagt, er det jo morsomt om du legger ut erfaringer etter shinning:)..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kjører igang med Smartwax serien jeg, hvis ingen har noen ekstremt dårlige erfaringer. han som eier bilen blir jo fornøyd uansett. er jo bedre enn ingenting og skitten svamp uansett ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du har litt dårlig holdning til kundene dine..

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du har litt dårlig holdning til kundene dine..

"Litt" er en understatement David!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, detailersclubnorway handler om å gjøre ting skikkelig. Ikke bare gyve seg ut på noe man ikke har peiling på, og produkter man er usikker på.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere misforstår litt. Er ikke en kunde, men en bekjent av meg som ønsket en rask og billig Polering av taxien. Jeg gjør dette helt gratis og tenkte jeg kunne bruke anledning til å teste ut smartwax serien. Ville bare høre om noen hadde noen erfaringer med smartwax. Alle her inne har ikke like krav, og mange har sikkert ikke like mye kunnskap. Jeg vil ikke si at jeg har veldig mye kunnskap, men prøver å lære hele tiden. Er godt fornøyd med med scholl sin serie, men tenkte st jeg nå ville prøve smartwax serien, ettersom jeg gjør dette helt gratis for en kompis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om man gjør det gratis bør man legge litt selvrespekt i jobben mener jeg, gjøre ting så bra som forholdene tillater der.

Det er tross alt din signatur som skal kjøre rundt i gatene.

Det er forskjell på en betalt jobb på 20-50timer, eller en rask runde på 5-10timer, men dog -gjør ting best mulig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for ordens skyld, du skal polere en limousine som såvidt er innkjørt, ønsker deg så klart lykke til med jobben, be careful :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-klasse-Mercen jeg tok var en gratisjobb, men jeg jobbet som om jeg skulle fått betalt for jobben likevel. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ut i fra forholdene har jeg ca 9 timer til rådighet, minst mulig penger, Jeg gjør så godt jeg kan ut i fra de kunnskapene jeg har og forutsetningene jeg har. Ikke har han mulighet til å la bilen stå en hel helg uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eier ikke kan sette bort bilen lenger har du fått en klar begrensning av tid. Så da er det bare å utnytte tiden best mulig og gjøre det beste du kan på tiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive