Skovdahl

Gulvtec.no

Hei og god kveld godtfolk!

Nå som det har blitt et dertil egnet underforum, ville jeg hjelpe en god kamerat av meg som nettopp har startet for seg selv(kjøpt seg inn i et allerede etablert firma), med litt promotering!

Vi er jo en rimelig detaljfiksert gjeng, i alle livets aspekter - deriblant også angående hvilket gulv man bør ha i en garasje. Så da gulv er noe som vektlegges tungt, ville jeg få lov å anbefale denne type behanding av betonggulv.

Har med egne øyne og fingre(på tross av alle meldinger man fikk som barn om at man ikke ser med fingrene...) opplevd finishen etter flere steg av denne behandlingen, og kan ikke annet enn å være imponert.

Jeg lar websiden få snakke for seg - www.gulvtec.no - og vil samtidig avkrefte noen som helst form for tilknytning til firma.

Fortsatt god kveld! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ooh, spennende. Må få ferdig huset så jeg kan bygge garasje...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lithiumforsegling så absolutt kjekt ut... hvordan er dette prismessig i forhold til f.eks. epoxy?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prismessig ligger det under proff epoxy, som ligger rundt 450kr/kvm. Men skal komme tilbake med en ca. kvm-pris for behandlingen.

Fordelen med dette kontra epoxy er at det slites ikke i hjulspor eller på andre utsatte steder, da det er betongen som er pusset og polert til en steinhard blank overflate.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra nevnte kamerat:

'Epoxy starter fra ca 400pr kvm. Og dyrere jo bedre den er. Billig fra Biltema er epoxymaling. Det er et annet produkt. Biltema må fikses annenhver år. Dyr epoxy annenhver eller 3.år.

Sliping med lithiumbehandling er ingen stoff oppå betongen. Derved ingenting som kan slites av. Vedlikeholdsfritt så langt man kan si at noe er det. Sliping ligger på rundt 300,- pr kvm. Alt etter tilstand på gulvet som skal slippes.'

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

300kr + mva da?

Dette er vell det samme konseptet som htc-superfloor?

Råstilig og vedlikeholdsfritt vertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

300kr + mva da?

Dette er vell det samme konseptet som htc-superfloor?

Råstilig og vedlikeholdsfritt vertfall :)

Det vil jeg tro. Så 375kr/kvm da :)

Det kjenner jeg ikke til, så kan ikke uttale meg.

Men det er utrolig hva de får ut av helt ordinær betong! Med tanke på glansen skulle man tro det var marmor eller skifer. Vet også de leker med tanken på hvit betong, og den finishen det gir. Utrolig stilig! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt flotte gulv. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg la Epoxy på mitt gulv på garasjen og for min del så synst eg det var en ganske krevende jobb, og ikke lett å få et 100% bra resultat. skulle eg ha lakt en gang til, så hadde eg nok leigt noen andre til å ta jobbe, eller sett på et slikt alternativ som dette :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro. Så 375kr/kvm da :)

Det kjenner jeg ikke til, så kan ikke uttale meg.

Men det er utrolig hva de får ut av helt ordinær betong! Med tanke på glansen skulle man tro det var marmor eller skifer. Vet også de leker med tanken på hvit betong, og den finishen det gir. Utrolig stilig! :)

Legger de gulvet og sliper det etterpå for den prisen, eller er det kun slipingen de utfører?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger de gulvet og sliper det etterpå for den prisen, eller er det kun slipingen de utfører?

Det er kun slip til den prisen.

De snakker om å begynne med hvit betong, men dette er kun løst snakk foreløpig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive